K2 wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową UPC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową UPC

Agencja K2 wygrała przetarg na działania 360 promujące UPC Polska – od kampanii TV, przez BTL, OOH, DOOH, digital oraz radio.

K2 odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz realizację wszystkich działań reklamowych dedykowanych platformie cyfrowej UPC w Polsce. Współpraca została zawarta na czas nieokreślony, a pierwsze działania ruszyły już na początku września br. Za zakup mediów do kampanii realizowanych przez K2 odpowiada dom mediowy OMD Direction.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

UPC Polska jest konwergentnym operatorem, liderem cyfrowych usług, oferującym nowoczesne rozwiązania telewizyjne, internet oparty na światłowodzie oraz telefonię mobilną i stacjonarną dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą gigabitową sieć w Polsce. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się ponad 3,5 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w Polsce. Więcej informacji o usługach UPC można znaleźć na www.upc.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij