H2O Creative pod hasłem „Pełne kobiecej mocy” wprowadza na rynek nową markę alkoholi dla kobiet – She

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
H2O Creative pod hasłem „Pełne kobiecej mocy” wprowadza na rynek nową markę alkoholi dla kobiet – She

She to najnowsza propozycja w portfolio BZK Alco i jednocześnie pierwsza na polskim rynku linia alkoholi stworzona przez kobiety dla kobiet. Za strategię komunikacji, działania digitalowe, social media (w tym z zakresu influencer marketingu) oraz in-store odpowiada agencja H2O Creative.

To właśnie z inspiracji kobiecą przyjaźnią i rytuałem ich spotkań powstała najnowsza linia alkoholi od BZK Alco. She to swoisty ukłon w stronę współczesnych kobiet, które ponad rywalizację stawiają przyjaźń i kooperację. To też idealna propozycja dla niezależnych, pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które gustują w mocniejszych alkoholach i szukają bardziej wyrafinowanej oferty. Marka She spełnia oczekiwania na każdym poziomie – zarówno smaku, jak i opakowania, które wyróżnia się na sklepowej półce elegancją i ciekawą paletą barw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obok kobiecej przebojowości marka w komunikacji będzie kłaść nacisk na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.

– Alkohole mocne dedykowane stricte kobietom to nisza, która na polskim rynku wciąż nie jest zagospodarowana. Można zatem powiedzieć, że She to pionierka w tym segmencie. Wierzymy, że współczesne Polki z zadowoleniem i otwartością przyjmą nową propozycję, która łączy w sobie wszystko to, co do tej pory nie było dostępne – moc i delikatność smaku. To taka „mała czarna” – pasująca zawsze i na każdą okazję, a jednocześnie z ponadczasową klasą. Jesteśmy pewni, że tak jak do tej pory zaproponowana przez H2O Creative strategia przyniesie spodziewane efekty i uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę – komentuje Joanna Wodarska – brand manager BZK ALCO.

W skład linii She wchodzi wódka czysta o mocy 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w eleganckiej czarnej butelce z matowego szkła.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij