Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

H2O Creative pod hasłem „Pełne kobiecej mocy” wprowadza na rynek nową markę alkoholi dla kobiet – She

She to najnowsza propozycja w portfolio BZK Alco i jednocześnie pierwsza na polskim rynku linia alkoholi stworzona przez kobiety dla kobiet. Za strategię komunikacji, działania digitalowe, social media (w tym z zakresu influencer marketingu) oraz in-store odpowiada agencja H2O Creative.
O autorze
1 min czytania 2019-09-06

To właśnie z inspiracji kobiecą przyjaźnią i rytuałem ich spotkań powstała najnowsza linia alkoholi od BZK Alco. She to swoisty ukłon w stronę współczesnych kobiet, które ponad rywalizację stawiają przyjaźń i kooperację. To też idealna propozycja dla niezależnych, pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które gustują w mocniejszych alkoholach i szukają bardziej wyrafinowanej oferty. Marka She spełnia oczekiwania na każdym poziomie – zarówno smaku, jak i opakowania, które wyróżnia się na sklepowej półce elegancją i ciekawą paletą barw.

Obok kobiecej przebojowości marka w komunikacji będzie kłaść nacisk na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.

– Alkohole mocne dedykowane stricte kobietom to nisza, która na polskim rynku wciąż nie jest zagospodarowana. Można zatem powiedzieć, że She to pionierka w tym segmencie. Wierzymy, że współczesne Polki z zadowoleniem i otwartością przyjmą nową propozycję, która łączy w sobie wszystko to, co do tej pory nie było dostępne – moc i delikatność smaku. To taka „mała czarna” – pasująca zawsze i na każdą okazję, a jednocześnie z ponadczasową klasą. Jesteśmy pewni, że tak jak do tej pory zaproponowana przez H2O Creative strategia przyniesie spodziewane efekty i uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę – komentuje Joanna Wodarska – brand manager BZK ALCO.

W skład linii She wchodzi wódka czysta o mocy 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w eleganckiej czarnej butelce z matowego szkła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj