Rankomat promuje ideę smart choice

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rankomat promuje ideę smart choice

W nowej kampanii Rankomat przekonuje, że warto jest sprawdzić wszystkie opcje, przed podjęciem zbyt pochopnej decyzji. Na przykładzie cen ubezpieczenia OC Rankomat pokazuje, że dzięki porównaniu cen kierowca, za dokładnie takie samo ubezpieczenie samochodu, może zapłacić mniej nawet o połowę.

– Smart choice to dokonywanie świadomego wyboru. Jednak, żeby podjąć mądrą decyzję, najpierw trzeba poznać wszystkie opcje. Skorzystanie z porównywarki jest na to najlepszym sposobem  i dodaje. Smart choice to jednak coś więcej niż tylko oszczędzanie pieniędzy. Bycie smart to również oszczędność czasu i wygoda zakupów online, które w dzisiejszym, pędzącym świecie są coraz bardziej doceniane – uważa Michał Kłuciński, marketing manager Rankomat.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot wyreżyserowała Marysia Makowska. Mieszkająca na stałe w Nowym Jorku artystka realizowała reklamy dla takich marek jak Estee Lauder, Kate Spade NY, czy też L'Oreal. Za produkcję odpowiada Papaya Films, jeden z najbardziej cenionych i nagradzanych domów produkcyjnych w Europie.

W reklamie ponownie wystąpiła Ania Lucińska, aktorka i prezenterka znana m.in. z serialu “Na dobre i na złe” oraz z programów „Agent – Gwiazdy” w TVN czy „Zaskocz mnie” w TVN Style. Od 12 września Lucińska poprowadzi również w TVP2 nowy program „Wkręceni w randkę”.

Kampania telewizyjna wystartowała 8 września, obejmuje stacje TVN i Polsat oraz kanały tematyczne z obu grup telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij