Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska to chory kraj – Okręgowa Izba Lekarska rusza z kampanią na rzecz poprawy służby zdrowia

Polska to chory kraj – Okręgowa Izba Lekarska rusza z kampanią na rzecz poprawy służby zdrowia
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie ruszyła ze swoją nową kampanią społeczną, w której zwraca uwagę na problemy polskiej służby zdrowia i zachęca polityków, by ponadpartyjnie rozpoczęli prace nad reformą opieki zdrowotnej.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

W ramach kampanii „Polska to chory kraj” Okręgowa Izba Lekarska zaprezentowała spot, w którym możemy zauważyć szachową rozgrywkę polityków – Grzegorza Schetyny i Jarosława Kaczyńskiego. Jest to metaforyczne ujęcie walki politycznej obu partii wokół służby zdrowia. Zaaferowani „grą” politycy nie zwracają uwagi na skutki, jakie powoduje wadliwy system ochrony zdrowia. 

W ramach kampanii stworzono także serię plakatów o sugestywnych hasłach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie za pomocą swojej akcji chce nakłonić polityków do ponadpartyjnej zgody w sprawie reformy służby zdrowia i jednocześnie zachęcić pacjentów oraz lekarzy, by solidarnie walczyli o lepszy system opieki zdrowotnej. Natomiast na stronie stworzonej w ramach kampanii – Polskatochorykraj.pl – umieszczony został manifest OIL wraz z poszczególnymi postulatami kierowanymi do polityków wszystkich partii. 

Kampanię przygotowała agencja TDY Today.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W grudniu 2018 roku Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kampanią pod hasłem „Nie serwuj sobie choroby”. Mocny spot stworzony w jej ramach miał na celu skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.

PS2

Murale to już nie tylko forma artystycznego wyrazu, ale też sztuka zaangażowana społecznie, zwracająca uwagę na ważne, uniwersalne tematy. W marcu br. w Gdańsku powstało wielkoformatowe malowidło naścienne, które w niecodzienny sposób promowało profilaktykę zdrowotną.