TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi, która skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek cieszenia się dostatkiem i wszystkimi jego dodatkami, który promują artyści. Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości.

Za koncepcję projektu i jej przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało Love It Warsaw.

Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery „Mam Chill” zajmuje się agencja Big Picture.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj