TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Włodarczyk dyrektor zarządzającą BBDO Warszawa

Z początkiem września br. Katarzyna Włodarczyk, dotychczasowa client service director, awansuje na stanowisko dyrektor zarządzającej BBDO Warszawa. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie agencją w kluczowych obszarach jej działalności.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

– Kasia to doświadczona menedżerka, która BBDO zna jak mało kto. Do tej pory współzarządzała agencją jako client service director i członek zarządu. Cieszę się, że mogę powierzyć jej nowe, jeszcze bardziej odpowiedzialne stanowisko – mówi Igor Kaleński, CEO BBDO w Polsce i Global eCommerce Lead Molecular BBDO.

Z branżą marketingowo-reklamową i BBDO Katarzyna Włodarczyk jest związana od ponad 20 lat. W tym czasie nadzorowała kilkadziesiąt złożonych projektów komunikacyjnych dla znanych polskich i międzynarodowych firm. W latach 2011-2019 pełniła funkcję client service directora i członka zarządu BBDO Warszawa. Była odpowiedzialna m.in. za pracę kilkunastoosobowego zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę klientów, rozwój nowego biznesu oraz kwestie budżetowe.

– Niektórzy śmieją się, że znam BBDO dłużej niż własne dzieci, ale ja uważam to za jeden z największych atutów, które mogę wykorzystać na nowym stanowisku. BBDO to jedna z najbardziej utytułowanych agencji sieciowych na świecie, a to oznacza wiele wyzwań, także w codziennym zarządzaniu pracownikami, klientami i projektami. Cieszę się, że przede mną kolejny, ciekawy etap zawodowy, tym bardziej, że w ostatnim czasie agencja przeszła głęboką transformację. Zmiany przekładają się zarówno na efektywność finansową, jak i na prestiżowe wyróżnienia branżowe i wygrane przetargi – mówi Katarzyna Włodarczyk, dyrektor zarządzająca BBDO Warszawa.

Minione dwa lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów całej sieci BBDO Worldwide. Efektywność biznesowa BBDO wzrosła o blisko połowę, a do grona klientów dołączyły nowe, prestiżowe marki. W czerwcu agencja wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku: „klienta masowego” oraz dywizji „young”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Był to jeden z największych i najważniejszych przetargów w branży w tym roku.

– Przekazanie Kasi sterów agencji pozwoli mi na większe skupienie się na rozwoju globalnych struktur Molecular BBDO – mówi Igor Kaleński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się