Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Małgorzata Marcinkowska: z globalnej roli w Oriflame na szefową ds. projektowania doświadczeń klientów Synerise

Synerise powiększa grono managerów wysokiego szczebla, zatrudniając Małgorzatę Marcinkowską w roli vice president, chief customer cfficer. Jej głównym zadaniem będzie definiowanie i wdrażanie procesów oraz rozwiązań umacniających relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami Synerise.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Scenariusze działania i strategie, w których klient znajduje się w centrum zainteresowania firm, są wdrażane przez największe przedsiębiorstwa świata, nie tylko w branży MarTech.

Małgorzata Marcinkowska będzie odpowiedzialna za zarządzanie pełnym spektrum relacji z klientami w Synerise. Jako adwokat klientów będzie inicjować i oceniać wdrażane rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta. Na podstawie bezpośrednio zebranych opinii, standardów branżowych i najlepszych praktyk dostarczy rekomendacje i wraz z zespołem Synerise wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Dyrektor przechodzi do Synerise z Oriflame, gdzie była odpowiedzialna za definiowanie i wdrażanie globalnej polityki dotyczącej analizy danych klientów oraz strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Była członkiem komitetu nadzorującego cyfrową transformacją na większości rynków, na jakich działa Oriflame.

Oprócz doświadczenia w globalnej roli w Oriflame managerka wnosi też do Synerise ponad 15-letnie doświadczenie zdobyte w pracy u liderów branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Zarządzała obszarami, takimi jak marketing, budowanie doświadczeń klientów czy rozwój biznesu, zarówno w branżach B2B, jak i B2C. Realizowała różnorodne projekty marketingowe i sprzedażowe na poziomie lokalnym i regionalnym, co pozwoliło jej dobrze poznać mechanizmy i dynamikę wprowadzania zmian w dużych organizacjach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Małgorzata Marcinkowska jest pasjonatką nowoczesnych rozwiązań i technologii marketingowych oraz reklamowych. Od wielu lat obserwuje, ale też uczestniczy w zmianach, jakie dzięki tym technologiom następują w sposobie, w jaki firmy budują relacje z klientami i dostarczają coraz bardziej spersonalizowane doświadczenia.

– To niezwykle ekscytujące, że będę mogła pomóc wzmacniać i dalej budować zasięg firmy, której celem jest zasiadanie przy jednym stole z największymi światowymi graczami branży MarTech – powiedziała Małgorzata Marcinkowska, vice president, chief customer officer Synerise.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Rynek MarTech czeka niechybna konsolidacja. Już niebawem na szachownicy zostaną wyłącznie najmocniejsze figury. Mamy zaledwie kilka lat, by znaleźć się wśród nich i konsekwentnie do tego dążymy, adresując najważniejsze i dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów z dużą precyzją. Dołączenie Małgorzaty to kolejny krok na drodze do inteligentnego, planowego rozwoju, bardzo cieszymy się, że będzie z nami budować kolejne rozdziały historii Synerise – powiedział Jarosław Królewski, CEO Synerise.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się