TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Marcinkowska: z globalnej roli w Oriflame na szefową ds. projektowania doświadczeń klientów Synerise

Synerise powiększa grono managerów wysokiego szczebla, zatrudniając Małgorzatę Marcinkowską w roli vice president, chief customer cfficer. Jej głównym zadaniem będzie definiowanie i wdrażanie procesów oraz rozwiązań umacniających relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami Synerise.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Scenariusze działania i strategie, w których klient znajduje się w centrum zainteresowania firm, są wdrażane przez największe przedsiębiorstwa świata, nie tylko w branży MarTech.

Małgorzata Marcinkowska będzie odpowiedzialna za zarządzanie pełnym spektrum relacji z klientami w Synerise. Jako adwokat klientów będzie inicjować i oceniać wdrażane rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta. Na podstawie bezpośrednio zebranych opinii, standardów branżowych i najlepszych praktyk dostarczy rekomendacje i wraz z zespołem Synerise wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Dyrektor przechodzi do Synerise z Oriflame, gdzie była odpowiedzialna za definiowanie i wdrażanie globalnej polityki dotyczącej analizy danych klientów oraz strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Była członkiem komitetu nadzorującego cyfrową transformacją na większości rynków, na jakich działa Oriflame.

Oprócz doświadczenia w globalnej roli w Oriflame managerka wnosi też do Synerise ponad 15-letnie doświadczenie zdobyte w pracy u liderów branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Zarządzała obszarami, takimi jak marketing, budowanie doświadczeń klientów czy rozwój biznesu, zarówno w branżach B2B, jak i B2C. Realizowała różnorodne projekty marketingowe i sprzedażowe na poziomie lokalnym i regionalnym, co pozwoliło jej dobrze poznać mechanizmy i dynamikę wprowadzania zmian w dużych organizacjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Małgorzata Marcinkowska jest pasjonatką nowoczesnych rozwiązań i technologii marketingowych oraz reklamowych. Od wielu lat obserwuje, ale też uczestniczy w zmianach, jakie dzięki tym technologiom następują w sposobie, w jaki firmy budują relacje z klientami i dostarczają coraz bardziej spersonalizowane doświadczenia.

– To niezwykle ekscytujące, że będę mogła pomóc wzmacniać i dalej budować zasięg firmy, której celem jest zasiadanie przy jednym stole z największymi światowymi graczami branży MarTech – powiedziała Małgorzata Marcinkowska, vice president, chief customer officer Synerise.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Rynek MarTech czeka niechybna konsolidacja. Już niebawem na szachownicy zostaną wyłącznie najmocniejsze figury. Mamy zaledwie kilka lat, by znaleźć się wśród nich i konsekwentnie do tego dążymy, adresując najważniejsze i dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów z dużą precyzją. Dołączenie Małgorzaty to kolejny krok na drodze do inteligentnego, planowego rozwoju, bardzo cieszymy się, że będzie z nami budować kolejne rozdziały historii Synerise – powiedział Jarosław Królewski, CEO Synerise.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się