Nowa etykieta marki Borjomi na muralu w Warszawie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Nowa etykieta marki Borjomi na muralu w Warszawie

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu.

Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs „Miasto z charakterem”, podjęła współpracę ze znanymi influencerami. Teraz pora na nowy design butelki!

Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Agencja Kreatik stworzyła projekt graficzny muralu, który na początku miesiąca, we współpracy z Good Looking Studio, powstał przy ul. Francuskiej w Warszawie. Na muralu można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Konsumenci mogą spodziewać się nowoczesnego i dynamicznego wizerunku, który koresponduje z głównym przekazem marki – „Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu.

Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni.

Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij