Nowa etykieta marki Borjomi na muralu w Warszawie

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu.
O autorze
1 min czytania 2019-09-12

Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs „Miasto z charakterem”, podjęła współpracę ze znanymi influencerami. Teraz pora na nowy design butelki!

Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Agencja Kreatik stworzyła projekt graficzny muralu, który na początku miesiąca, we współpracy z Good Looking Studio, powstał przy ul. Francuskiej w Warszawie. Na muralu można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Konsumenci mogą spodziewać się nowoczesnego i dynamicznego wizerunku, który koresponduje z głównym przekazem marki – „Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni.

Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się