Pipeline Summit z bogatszą ofertą dla głodnych wiedzy. Wystartowała rejestracja na konferencję o sprzedaży online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pipeline Summit z bogatszą ofertą dla głodnych wiedzy. Wystartowała rejestracja na konferencję o sprzedaży online

Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią br. przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit. Wystartowała rejestracja na konferencję. Wydarzenie zaplanowano na 8 i 9 października.

Agenda wydarzenia zapełnia się nazwiskami ekspertów, którzy opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Prelegenci posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapet wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika. Agendę można sprawdzić na stronie konferencji pipelinesummit.com

Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach jak Google, SimScale oraz Groove.

Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się, platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów.

Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100% wzrostu przychodów.

Z marketera w sprzedawcę i konsultanta ze startupowym drygiem – tak mówi o sobie Łukasz Maroszczyk, kolejny prelegent Pipeline Summit. W Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company.

Pozostałe nazwiska, to m.in.: Ben Blanki (promo.com), Constantine Yevishkin (Tribe47), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski i Jacek Bartczak (Casbeg), Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) oraz Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra (Beeffective).

Warsztaty podczas Pipeline Summit

Zaproszeni eksperci skupią się w 100% na przekazaniu sprawdzonej, merytorycznej i użytecznej wiedzy, zgodnie z hasłem #nomarketingbullshit, które przyświeca Pipeline Summit. Okazją do spotkania z nimi będą również warsztaty, które w tym roku zaplanowano drugiego dnia wydarzenia.

Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beefective skupią się na social sellingu na platformie LinkedIn. Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) podczas swojego warsztatu wyjaśni, w jaki sposób zbudować proces sprzedaży w przedsiębiorstwach technologicznych, a Majewski i Bartczak z Casbega zaprezentują najlepsze praktyki dla wzrostu sprzedaży na podstawie stu projektów, jakie prowadzili w ciągu ostatnich dwóch lat.

Networking i relaks wpisane na stałe w agendę Pipeline Summit

Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta - wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij