Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

BNP Paribas zbiera pieniądze na wóz strażacki dla OSP w Łupawie – każde serduszko pod postem to złotówka

BNP Paribas zbiera pieniądze na wóz strażacki dla OSP w Łupawie – każde serduszko pod postem to złotówka
BNP Paribas ruszyło z akcją charytatywną, której celem jest zakup nowego wozu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupawie. Za każde serduszko pozostawione pod postem na temat inicjatywy, bank przekaże złotówkę na nowy pojazd. Akcja trwa do 19 września br.
O autorze
1 min czytania 2019-09-13

Wóz strażacki Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupawie ma już 45 lat. Aby ratownicy mogli dalej sprawnie wykonywać swoją pracę, potrzebny jest im nowy pojazd. W związku z tym strażacy zdecydowali się przeznaczyć na ten cel należny im ekwiwalent pieniężny za udział w akcjach ratowniczych, szkoleniach, wykonywanie prac dorywczych oraz zabezpieczeń różnorodnych imprez. 

Zarząd OSP za pośrednictwem facebookowego profilu Straży zwrócił się także do internautów z prośbą o wsparcie finansowe na zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki.

Aktualnie mają na koncie kilka tysięcy złotych plus obietnicę wójta gminy, że dołoży się do tego wozu.

Mając na uwadze dobrowolne poświęcenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej, Bank BNP Paribas zdecydował się im pomóc i zainicjował akcję charytatywną, w ramach której za każde serduszko pozostawione pod postem, bank przekaże złotówkę na zakup nowego pojazdu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja trwa jeszcze tylko do 19 września.  

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedną ze słynniejszych zbiórek w naszym kraju była ta zorganizowana na Facebooku na rzecz WOŚP. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się