Włoska marka Liu Jo prezentuje ekologiczne torby z recyklingowanego papieru

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Włoska marka Liu Jo prezentuje ekologiczne torby z recyklingowanego papieru

Marka modowa może odgrywać istotną rolę w ochronie środowiska. Mając to na uwadze, pochodząca z Włoch, marka Liu Jo wraz z nadejściem sezonu jesień-zima 2019 wdrożyła projekty na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pierwszym etapem były produkty Liu Jo, kolejnym są działania w salonach.

By zrównoważony rozwój stał się nie tylko modnym hasłem, a stylem życia, z jednej strony marki modowe muszą zadbać o każdy element produkcji ubrań i ich dostarczanie, a także o edukację swoich klientek, np. oferując im możliwość ekologicznych, zrównoważonych opakowań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego, począwszy od lipca 2019 roku, klientki Liu Jo będą mogły zabierać do domu swoje zakupy od włoskiej marki zapakowane w papierową torbę wielokrotnego użytku. Wykonana z recyklingowanego papieru nadaje się do wtórnego odzysku. Posiada certyfikat FSC, co oznacza, że została wyprodukowana z papieru pochodzącego ze zrównoważonego lasu i certyfikowanego łańcucha dostaw. Wpływ tej działalności będzie znaczący: każdego roku Liu Jo wprowadza na światowy rynek około miliona toreb. Taka ilość toreb ułożona w linii prostej osiąga rozmiar 370 km, to dystans dzielący Mediolan z Florencją!

Papierowe torby całkowicie zastąpią wcześniej używane TNT, które nie są wykonywane z materiałów pochodzących z recyklingu, co utrudnia ich ponowne wykorzystanie ze względu na niejednorodny skład. Odtąd Liu Jo nie będzie już produkować około 100 ton niepotrzebnych toreb TNT, za to powstanie około 140 ton recyklingowanego papieru, który zostanie ponownie wykorzystany. Włoska marka zaprasza wszystkich do podążania tą jakże ważną ścieżką w kierunku zrównoważonego rozwoju wraz z manifestem pod hasłem #BetterTogether. W imię wspólnych zasad i wartości, które jednoczą biznes z konsumentami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij