Piotr Adamczyk jako gwiazda tenisa i mistrz szachów w kampanii CASH-BACK eurobanku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Adamczyk jako gwiazda tenisa i mistrz szachów w kampanii CASH-BACK eurobanku

eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowość na polskim rynku - kredyt gotówkowy z bonusem finansowym - zwrotem części raty. Aktualnej promocji będą towarzyszyć spoty reklamowe z Piotrem Adamczykiem w roli gwiazdy światowego tenisa oraz mistrza szachów.

Spoty reklamowe promujące kredyt gotówkowy CASH-BACK utrzymane są w sportowej, ale i humorystycznej konwencji. Akcja pierwszej reklamy, którą można zobaczyć w telewizji już od 1 października, rozgrywa się na wypełnionym po brzegi stadionie tenisowym. To kolejna niestandardowa metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Tym razem zobaczymy go na szklanym ekranie w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Udział w spotach reklamowych eurobanku to dla mnie za każdym razem wielkie wyzwanie aktorskie. Tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wcielenia się w rolę gwiazdy kortów tenisowych i to w podwójnym wydaniu – w meczu z samym sobą. Na szczęście nie był to mój pierwszy kontakt z rakietą tenisową – tak Piotr Adamczyk komentuje swój udział w najnowszym spocie reklamowym eurobanku.

Nowa kampania eurobanku oddaje ideę promocji CASH-BACK. Niekonwencjonalność i dynamika spotu nawiązuje do innowacyjności i unikalności kredytu gotówkowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.

Metryczka spotu:

  • Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy CASH-BACK część każdej raty wraca do Ciebie
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: produktowa
  • Termin: październik-grudzień 2013
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik, Jan Kleyff
  • Account Supervisor: Magdalena Szewczuk
  • Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
  • Reżyseria: Marcin Serafin
  • Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski
  • Montaż: Wojtek Włodarski
  • Muzyka: nd.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij