Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Adamczyk jako gwiazda tenisa i mistrz szachów w kampanii CASH-BACK eurobanku

eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowość na polskim rynku - kredyt gotówkowy z bonusem finansowym - zwrotem części raty. Aktualnej promocji będą towarzyszyć spoty reklamowe z Piotrem Adamczykiem w roli gwiazdy światowego tenisa oraz mistrza szachów.
O autorze
1 min czytania 2013-10-01

Spoty reklamowe promujące kredyt gotówkowy CASH-BACK utrzymane są w sportowej, ale i humorystycznej konwencji. Akcja pierwszej reklamy, którą można zobaczyć w telewizji już od 1 października, rozgrywa się na wypełnionym po brzegi stadionie tenisowym. To kolejna niestandardowa metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Tym razem zobaczymy go na szklanym ekranie w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego.

– Udział w spotach reklamowych eurobanku to dla mnie za każdym razem wielkie wyzwanie aktorskie. Tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wcielenia się w rolę gwiazdy kortów tenisowych i to w podwójnym wydaniu – w meczu z samym sobą. Na szczęście nie był to mój pierwszy kontakt z rakietą tenisową – tak Piotr Adamczyk komentuje swój udział w najnowszym spocie reklamowym eurobanku.

Nowa kampania eurobanku oddaje ideę promocji CASH-BACK. Niekonwencjonalność i dynamika spotu nawiązuje do innowacyjności i unikalności kredytu gotówkowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.

Metryczka spotu:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy CASH-BACK część każdej raty wraca do Ciebie
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: produktowa
  • Termin: październik-grudzień 2013
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik, Jan Kleyff
  • Account Supervisor: Magdalena Szewczuk
  • Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
  • Reżyseria: Marcin Serafin
  • Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski
  • Montaż: Wojtek Włodarski
  • Muzyka: nd.