Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na nową platformę kreatywną dla marki STS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na nową platformę kreatywną dla marki STS

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na nową platformę kreatywną dla największej polskiej marki bukmacherskiej STS. Pierwszy efekt współpracy to startująca właśnie kampania w kanałach ATL i digital.

Nowa platforma kreatywna dla najpopularniejszych zakładów bukmacherskich w Polsce startuje pod hasłem „Dobrze wiedziałeś, możesz obstawiać”. Streszcza ono filozofię marki, która kładzie główny nacisk na kompetencje graczy. Agencja Przestrzeń odpowiadała za przygotowanie koncepcji kampanii oraz nadzór produkcyjny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strategię autorstwa Pawła Jasińskiego i Eli Konopińskiej-Dudek na ideę kreatywną przełożyli rozpoczynający współpracę z Przestrzenią Maciej Kelm i Marcin Muth. Za koordynację projektu odpowiada Mateusz Ciećwierski. Kampania wprowadzająca nową ideę będzie mocno obecna w kanałach ATL i digital. Na jej potrzeby przygotowane zostały cztery spoty reklamowe i sponsoringowe oraz formaty digitalowe.

STS to kolejny duży klient, który wiąże się z Agencją Przestrzeń na dłużej. Trwają prace nad kolejnymi działaniami promującymi markę w Polsce i zagranicą.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij