Mediakraft został strategicznym partnerem WatchMojo w Europie

Polski oddział międzynarodowego producenta treści Mediakraft poszerza zakres współpracy ze światowym liderem rozrywkowych kanałów wideo pod marką WatchMojo.
O autorze
1 min czytania 2019-09-23

Polski oddział Mediakraft został we wrześniu br. partnerem i producentem treści dla kanału WatchMojo Deutschland, a także partnerem w obsłudze kampanii międzynarodowych. Dotychczasowa współpraca Mediakraft z WatchMojo przyniosła już wymierne efekty: liczba subskrybentów kanału WatchMojo Polska w ciągu pół roku powiększyła się czterokrotnie. Na początku 2019, Mediakraft udzielił WatchMojo wspracia logistycznego w globalnej kampanii promującej grę mobilną „Jurassic World Alive”, realizując filmy w polskiej, hiszpańskiej, portugalskiej i holenderskiej wersji językowej.

Mediakraft konsekwentnie wzmacnia portfolio swoich międzynarodowych klientów. Najbliższe plany współpracy obu firm zakładają projekty związane z kreowaniem najwyższej jakości nowych materiałów wideo i lokalizowaniem popularnych treści. WatchMojo to jeden ze światowych gigantów na rynku masowej rozrywki skierowanej do młodych użytkowników z imponującą bazą 20 milionów subskrybentów głównego kanału na YouTubie. Specjalizuje się w wideo z gatunku infortainment i Top 10 Lists. WatchMojo ma ponad 35 milionów subskrybentów 30 międzynarodowych kanałów i dociera do 115 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Potencjały obu firm gwarantują dotarcie do szerokich grup publiczności zainteresowanych popkulturą i rozrywką.

– Rozszerzenie współpracy z WatchMojo to wspaniała okazja do połączenia naszych twórczych potencjałów. To doświadczony partner, jeden z globalnych liderów wideo online. Możliwość pracy z WatchMojo to dla nas prawdziwy zaszczyt. Nowe projekty zapowiadają się ekscytująco i wspierają naszą ekspansję na nowe rynki europejskie – komentuje Ryan Socash, managing director polskiego oddziału Mediakraft.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj