Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tesco nie będzie sprzedawać żywych karpi

Tesco nie będzie sprzedawać żywych karpi
Tesco Polska ogłosiło, że w tym roku w okresie przedświątecznym nie będzie sprzedawać żywych karpi. Wpływ na tę decyzję miała kampania organizacji Compassion Polska pod hasłem „przeRYBAne”.
O autorze
1 min czytania 2019-09-27

W grudniu zeszłego roku organizacja Compassion Polska w ramach swojej kampanii „przeRYBAne” zachęcała wiele sieci handlowych do zaprzestania sprzedawania żywych karpi w okresie przedświątecznych. W ramach inicjatywy stowarzyszenie stworzyło specjalny spot, do którego głosu użyczyła aktorka Magdalena Popławska. Ponadto, 19 grudnia 2018 roku w Warszawie można było spotkać dużego pluszowego karpia, który m.in. spacerował po głównych ulicach miasta oraz jeździł tramwajem.

Dzięki działaniom Compassion Polska ze sprzedaży żywych ryb w zeszłym roku zrezygnowała sieć marketów Piotr i Paweł, natomiast sieci Auchan i Selgros ogłosiły duże ograniczenie sprzedaży żywego karpia w swoich sklepach.

W tym roku Tesco dołączyła do innych sieci i ogłosiło, że w okresie bożonarodzeniowym nie będzie sprzedawać żywego karpia. Swoją decyzję firma uzasadniła m.in. tym, że stale rośnie grupa klientów, którzy są krytyczni wobec zwyczaju sprzedawania w okresie bożonarodzeniowym żywych ryb.

zdjęcie: facebook.com/ciwf.polska

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2012 roku wystartowała kampania społeczna Klubu Gaja, w której Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się