Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reebok i adidas łączą siły tworząc nowy model Instapump Fury Boost

Projektanci dwóch marek – Reebok i Adidas – połączyli odważny futuryzm butów Instapump z rewolucyjną technologią amortyzowania ruchów Boost. Z kreatywnego połączenia obu kultowych modeli powstał Instapump Fury Boost – but, który na nowo definiuje pojęcie komfortu, odwagi i przełamywania schematów.
O autorze
1 min czytania 2019-09-27

Zaprojektowany w 1994 Instapump Fury zrewolucjonizował pojęcie nowoczesnego wygodnego buta sportowego. Technologia Pump, cholewka z wycięciami, system pompowania na języku, dzielona podeszwa środkowa i system amortyzujący ugruntowały jego pozycję jednego z najważniejszych modeli sportowych.

Wyrażając motto Stevena Smitha, projektanta Instapump „niczego więcej nie potrzebujesz” – Instapump Fury był klasą mistrzowską w nowoczesnym minimalistycznym designie i szybko wszedł do powszechnej świadomości, stając się pierwszym wyborem wszystkich fanów sportowego stylu.

Od połowy lat 90. jego wygląd ewoluował i stopniowo powiększała się grupa odbiorcza modelu – od młodych kolekcjonerów zbierających trampki po ikony rozrywki i świata mediów. Teraz, w 2019 Instapump Fury powraca, by ponownie przekroczyć granice trendów i przyjętych schematów.

– Instapump Fury Boost jest dokładnie tym, co stworzylibyśmy już w 1994 roku, gdybyśmy mieli dostęp do bardziej zaawansowanej technologii. Zawsze eksperymentowaliśmy, aby znaleźć najlepszy możliwy system amortyzacji. Wspaniale jest stworzyć hybrydę najlepszych technologii obu marek – mówi Steven Smith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyposażony w rewolucyjną technologię adidas Boost, został stworzony dla zupełnie nowej generacji, zyskując liczne poprawki i ulepszenia. Instapump Fury Boost został zaprojektowany z myślą o tym, by łamać schematy oraz stworzyć coś nieoczekiwanego.

– Kiedy w 1994 roku wprowadziliśmy na rynek Instapump Fury, nie było żadnych innych podobnych butów sportowych. Nawet dzisiaj wydaje się on być bardzo eksperymentalny. 25 lat później Instapump Fury jest gotowe na ponowne odkrycie. Połączenie możliwości Instapump oraz technologii adidas Boost, model Instapump Fury Boost będzie dostępny dla zupełnie nowej generacji – komentuje Kelly Hibler, dyrektor generalny Reebok Classic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

The Instapump Fury Boost zostanie zaprezentowany w trzech rodzajach, które odzwierciedlają dziedzictwo koncepcji Fury i Boost. Będą one dostępne w drugiej części sezonu jesień/zima 2019.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się