Mastercard wprowadza własne ciastka, które „smakują” jak marka

Mastercard wprowadza własne ciastka, które „smakują” jak marka

Mastercard ruszyło z nową kampanią pod hasłem „The First Taste of Priceless”, w ramach której firma zaprezentowała swoje własne makaroniki. Te mają za zadanie odzwierciedlać, jak „smakuje” marka.

Mastercard niezmiennie stara się docierać do swoich klientów na wiele nietypowych sposobów. W lutym br. marka wprowadziła dźwiękową identyfikację marki, teraz zaś firma stworzyła dwa makaroniki – słynne francuskie ciasta – które pokazują, jak „smakuje” brand.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nie bez powodu postawiono na makaroniki, bowiem swoim wyglądem przypominają one dwa koła ze słynnego logo Mastercard. Za stworzenie dwóch nieznanych dotąd smaków o nazwach „pasja” i „optymizm” odpowiadał artysta kulinarny z firmy Kreëmart. Ciasteczka natomiast wyprodukowała słynna francuska cukiernia Ladurée.

Makaroniki Mastercard po raz pierwszy będzie można skosztować na początku października podczas nowojorskiego festiwalu kulinarnego. Później dostępne będą także na wydarzeniach sponsorowanych przez markę, zaś posiadacze karty Mastercard będą mogli zakupić je na stronie priceless.com. 

PS

Agencja reklamowa Mirum Helsinki w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij