Genius loci, czyli odkrywanie lokalnego ducha z Golden Drum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Genius loci, czyli odkrywanie lokalnego ducha z Golden Drum

Golden Drum zaprasza w tym roku na kolejną, już 26-stą odsłonę festiwalu do pięknego słoweńskiego miasteczka Portorož – swoich korzeni nad Adriatykiem, do których powrócił po kilkuletniej przerwie.

Golden Drum to jeden z najważniejszych międzynarodowych festiwali reprezentujący najwyższą kreatywność z krajów Nowej Europy. Organizatorzy tworząc wyjątkową przestrzeń do dialogu, inspirują oraz wspierają innowacyjne myślenie i niebanalne działania na rzecz pozytywnych zmian na wiele różnych, wyjątkowych sposobów. W Portorož następuje twórcza konfrontacja kreatywności ludzi krajów Wschodu, jak i Zachodu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zmieniła się sama formuła wydarzenia: szanując czas, którego wszyscy mamy coraz mniej, festiwal został skrócony do dwóch dni, a każdy z nich jest wypełniony ciekawymi prelekcjami globalnych oraz regionalnych liderów marketingu i kreacji, spotkaniami oraz czasem na networking. To tu członkowie jury, speakerzy, delegaci, legendy, ikony oraz wschodzące gwiazdy Golden Drum są na wyciągniecie ręki.

W tym roku kampanie wyrażające uznanie dla projektów celebrujących wybraną rdzenną kulturę lub społeczność będą miały szanse być zauważone w debiutującej kategorii – genius loci – lokalny duch. Ta nagroda jest swoistym hołdem dla zróżnicowania kulturowego kontynentu, ale to także symbol zmieniających się czasów: choć wciąż czerpiemy inspiracje z kampanii globalnych i wzorujemy się na trendach wyznaczanych przez Zachód, coraz częściej w poszukiwaniu nowych źródeł do kampanii zwracamy się do motywów lokalnych, inspirowanych rdzenną kulturą, historią czy obecną sytuacją danego regionu, a nie światowymi wyznacznikami.

Organizatorom Golden Drum zależy na promowaniu lokalnej tradycji, przynależności do narodu i kultury. Chcą pokazać, że piękno i wyjątkowość regionu jest czymś, czym należy się chwalić i o czym należy opowiadać na wszystkie możliwe sposoby. I co stanowi nieprzebrane źródło inspiracji i twórczych pomysłów.

W ten sposób powstała nagrodzona podczas 25. edycji festiwalu Golden Drum kampania „Bihor Couture”, agencji McCann z Bukaresztu. Kampania wsparła oraz promowała tradycyjne ubiory wychodzące spod rąk lokalnych warsztatów rumuńskiego regionu Bihor, po tym, jak jeden z największych domów mody na świecie skopiował ich wzory i kroje.

Tegoroczna edycja Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 change” będzie łączyć kreatywność na innym podłożu. Członkowie Jury będą poszukiwać w pracach powrotu do korzeni na gruncie patriotycznym, środowiskowym oraz społecznym.

Do zobaczenia 17-18 października 2019 r. na festiwalu Golden Drum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij