Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Koalicja Obywatelska w nowym spocie wyborczym pokazuje „zwykłą polską rodzinę”, która wylicza błędy rządzących

Koalicja Obywatelska w nowym spocie wyborczym pokazuje „zwykłą polską rodzinę”, która wylicza błędy rządzących
KO wypuściło swój nowy spot wyborczy, w którym „zwykła polska rodzina” zwraca się do premiera Mateusza Morawieckiego, narzekając na negatywne zjawiska rządów partii Prawo i Sprawiedliwość, które bezpośrednio ich dotknęły.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

W połowie września br. głośno zrobiło się o spocie wyborczym Prawa i Sprawiedliwości, który nawiązywał do popularnej stylistyki memów internetowych. W wideo skierowanym do młodzieży PiS jawnie kpił z liderów konkurencyjnych partii politycznych.   

Teraz Koalicja Obywatelska zaprezentowała swój nowy spot wyborczy, który choć uderza w polityków partii Prawo i Sprawiedliwość, utrzymany jest w nieco innym tonie. W wideo zatytułowanym „Zwykła polska rodzina” bohaterami są małżeństwo z dwójką dzieci oraz dziadkiem. Smutni siedzą przy stole i zwracają się do premiera Mateusza Morawieckiego, któremu dziękują za 500+, lecz jednocześnie wskazują na negatywne zjawiska rządów PiS, które bezpośrednio ich dotknęły – wzrost cen, reforma edukacji, kłopoty służby zdrowia czy też brak leków w aptekach.

W wideo zwrócono również uwagę na głośne afery związane z politykami PiS, czy też udział telewizji publicznej w propagowaniu idei partii rządzącej. 

Spot podsumowuje zdanie matki – „Panie premierze, my na taką Polskę już nie chcemy głosować”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Łącznie wydatki na reklamy polityczne w serwisach Google oraz na Facebooku wyniosły blisko 2 mln 700 tys. złotych – wynika z najnowszego raportu Sotrender.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się