Leo Burnett Warszawa odświeża wizerunek marki Fielmann opowiadając historie w digitalowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett Warszawa odświeża wizerunek marki Fielmann opowiadając historie w digitalowej kampanii

Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała zintegrowaną kampanię digitalową dla marki Fielmann, prowadzoną pod hasłem „Znajdziesz swoją parę”.

Celem rozpoczynającej się kampanii jest relaunch marki, która ma być postrzegana jako synonim modnych okularów dla osób z własnym stylem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prowadzone działania skupiają się nie tylko na budowaniu świadomości, lecz także na towarzyszeniu konsumentom na kolejnych etapach ścieżki zakupowej. Głównym obszarem zintegrowanej kampanii jest digital, działania prowadzone są w serwisach internetowych, ale też w social mediach, między innymi na Instagramie. Kreacje w postaci krótkich video zobaczymy również na nośnikach reklamy zewnętrznej, w miejscach sprzedaży i kinie. Fielmann wybrał agencję Leo Burnett w wyniku przetargu.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć wizerunkową kampanię digitalową w oparciu o prawdziwy insight i emocjonalną idee kreatywną. Wierzymy, że taki sposób narracji pozytywnie wpłynie na wizerunek marki Fielmann – powiedziała Hanna Jackowska, managing director z agencji Leo Burnett.

W ramach opracowanego formatu kreatywnego agencja Leo Burnett przeprowadziła sesję zdjęciową z pięcioma modelami. Jej efektem jest 10 różnych visuali, które zobaczymy w katalogu marki, na nośnikach OOH, w butikach Fielmann oraz w formie bannerów w serwisach internetowych. W przypadku kampanii digitalowej wykorzystane będą cztery formy video o długościach 30, 20, 10 i 6 sekund. Kampanii towarzyszy hasło „Butik optyczny Fielmann. Znajdziesz swoją parę.”

Marka Fielmann powstała w 1972 roku w Niemczech i stawia sobie za cel ułatwienie dostępu do stylowych, wysokiej jakości okularów. W ofercie posiada w tej chwili ponad 2000 oprawek w zróżnicowanych stylach, co razem z wykwalifikowaną kadrą doradców i wyjątkowym serwisem gwarantuje znalezienie okularów pasujących do indywidualnego wizerunku klientów i zapewnia spokój podczas korzystania z nich. Fielmann posiada obecnie 20 salonów w Polsce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij