Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rozpikselowane zdjęcia zwierząt odzwierciedlają, ile osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie

Rozpikselowane zdjęcia zwierząt odzwierciedlają, ile osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie
Masowe wymieranie zwierząt to już nie jest fikcja, a przykra codzienna rzeczywistość. Aby pokazać skalę tego problemu, pewien użytkownik portalu Reddit rozpikselował zdjęcia wybranych zwierząt. Im bardziej niewyraźne zdjęcie – tym mniej żyjących osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie.
O autorze
1 min czytania 2019-10-02

Pomysł na tę kampanię użytkownik zaczerpnął z nietypowej akcji organizacji WWF, która już w 2008 roku alarmowała o masowym wymieraniu poszczególnych gatunków zwierząt. Wówczas projekt zatytułowany był „Japan – Population by Pixel”.

Jako że skala tego problemu wcale nie maleje, a wręcz zwiększa się z dnia na dzień, użytkownik portalu Reddit JJSmooth44 postanowił kontynuować kampanię WWF i w podobny sposób zademonstrował, które gatunki zwierząt są zagrożone wyginięciem.

Im bardziej rozpikselowane zdjęcie, tym mniej osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie.

Tygrys bengalski – pozostało ok. 2500 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tygrys syberyjski – pozostało ok. 450 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szympans karłowaty – pozostało od 10000 do 50000 

Wszystkie zdjęcia znajdują się na stronie.

PS

W gdańskim ogrodzie zoologicznym w sierpniu br. pojawił się nowy mieszkaniec, który ma koła zamiast łap – Jaguar E-Pace. Nietypowa akcja stworzona w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk zwracała uwagę na to, że gatunek tego dzikiego zwierzęcia zagrożony jest wyginięciem.

PS2

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.

PS3

Gdańskie ZOO pod koniec września 2018 roku ruszyło z akcją #Olejolej, której celem była walka o życie orangutanów. Z pozoru zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.

PS4

Polski oddział Xiaomi postanowił wesprzeć pewien zagrożony gatunek małp – nosacza sundajskiego – adoptując go wirtualnie.

PS5

We wrocławskim ZOO zeszłoroczny Światowy Dzień Zwierząt obchodzono w nietypowy sposób – 14 zagrożonych gatunków z ogrodu zoologicznego dostało swoich ambasadorów z Klubu Sportowego Gwardia.

PS6

Z okazji 80. urodzin Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego, lokalne marki rajstop Gabriella i Łódzka Rajtuza stworzyły pończochy z charakterystycznymi nadrukami.

PS7

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.