W przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO umieszczony został oklejony w cętki Jaguar E-Pace, wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Akcja ta jest częścią projektu JaguArt British Automotive Gdańsk.
Mimo że w gdańskim ZOO zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt reprezentujących prawie 200 gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Zwierzę to jest bowiem zagrożone wyginięciem i jego liczebność stale się obniża. Nietypowa akcja British Automotive Gdańsk ma za zadanie więc zwrócić uwagę na ten problem.
Zobacz również
zdjęcia: facebook.com/britishautomotivegdansk
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.
PS2
Gdańskie ZOO pod koniec września 2018 roku ruszyło z akcją #Olejolej, której celem była walka o życie orangutanów. Z pozoru zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.
PS3
Polski oddział Xiaomi postanowił wesprzeć pewien zagrożony gatunek małp – nosacza sundajskiego – adoptując go wirtualnie.
PS4
We wrocławskim ZOO zeszłoroczny Światowy Dzień Zwierząt obchodzono w nietypowy sposób – 14 zagrożonych gatunków z ogrodu zoologicznego dostało swoich ambasadorów z Klubu Sportowego Gwardia.
PS5
Z okazji 80. urodzin Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego, lokalne marki rajstop Gabriella i Łódzka Rajtuza stworzyły pończochy z charakterystycznymi nadrukami.
PS6
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.