Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olśnienie.eu: Taco Hemingway, Sokół i Żabson zachęcają do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych

Olśnienie.eu: Taco Hemingway, Sokół i Żabson zachęcają do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych
Ruszyła kampania społeczna Olśnienie.eu, która działa przede wszystkim na Instagramie. W jej ramach znani polscy raperzy, tacy jak Taco Hemingway, Sokół, Żabson czy Peja, zachęcają młodych ludzi do zagłosowania podczas zbliżających się wyborów parlamentarnych.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

>>> „Nie świruj, idź na wybory”, czyli najlepsze i najgorsze tegoroczne spoty wyborcze [opinie]

Akcja Olśnienie.eu to „ruch zachęcający młodych Polaków do zaangażowania się w losy swojego kraju” – taki opis widnieje na instagramowym profilu inicjatywy. Bohaterami kampanii są popularni polscy raperzy, tacy jak m.in. Taco Hemingway, Żabson, Peja, Otsochodzi czy Kizo, którzy pojawili się na wyrazistych grafikach i plakatach. 

W ten sposób raperzy zachęcają młodych ludzi, by wzięli sprawy w swoje ręce i 13 października 2019 roku oddali głos. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja prowadzona jest głównie w social mediach – przede wszystkim na Instagramie, lecz plakaty stworzone w ramach inicjatywy pojawiły się również na ulicach wybranych polskich miast. 

PS

13 października br. zdecydujemy, w jakim kraju będziemy żyć. Niedawno ruszyła ponadpartyjna kampania społeczna Fundacji im. Stefana Batorego, która motywuje obywateli i obywatelki, by poszli na wybory.

PS2

18 września br. ruszyła kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.