TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Play liderem w sieci

Strona internetowa Play jest odwiedzana przez największą liczbę polskich internautów. Na drugim miejscu znalazł się Orange, na trzecim – T-mobile, a na czwartym Plus. Orange króluje wśród starszych, a Play wśród młodszych – wynika z porównania Gemiusa.
O autorze
1 min czytania 2013-10-08

Gemius porównał ruch na stronach operatorów komórkowych w Polsce. Z analiz wynika, że w lipcu 2013 roku najwięcej polskich internautów odwiedziło stronę internetową Play (blisko 3,4 mln. użytkowników). Na drugim miejscu znalazła się strona Orange, którą odwiedziło ponad 3 mln. internautów, a na trzecim – T-mobile, którego strona zainteresowała prawie 2,4 mln. serfujących po sieci. Witryna czwartego w zestawieniu Plusa trafiła do nieco ponad 2 mln. użytkowników.

– Wysoka pozycja Play nie dziwi. Marka ta jest obecna w mediach, a jej oferta i forma komunikacji skierowana jest do ludzi młodych, czyli do grupy wiekowej mającej najsilniejszą reprezentację w Internecie – mówi Krzysztof Łopuszyński, który w Gemiusie odpowiada m.in. za współpracę z operatorami komórkowymi.

Dane pokazują, że strona Play ma największy zasięg wśród osób w wieku 20 – 29 lat. W tej grupie na drugim miejscu pod względem zasięgu jest Orange, a na trzecim Plus. Wśród starszych internautów, po 50. roku życia króluje natomiast Orange. Drugie miejsce pod względem zasięgu wśród użytkowników sieci w tym wieku ma witryna t-mobile.pl, trzecie zaś play.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj