Magda Szlasa awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska

Magda Szlasa awansowała na stanowisko account supervisor w Publicis Worldwide Polska i pokieruje zespołem odpowiedzialnym między innymi za budowanie marek z portfolio PG Health Europe, w tym koordynacją projektów w 7 regionach i 23 krajach.
O autorze
1 min czytania 2019-10-11

– Magda to osoba obdarzona niezwykłą energią, intuicją i wiarą w to, co robi. Wielokrotnie pokazała, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. W czasie minionych pięciu lat przyczyniła się rozwoju agencji i budowania komunikacji największych jej klientów. Projekty prowadzone przez Magdę są skuteczne i odnoszą sukcesy nie tylko na polskim, ale też na międzynarodowych rynkach. Jednym z nich było stworzenie platformy komunikacyjnej wprowadzającej najnowszy produkt z portfolio marki Vicks na rynek włoski i niemiecki. Awans jest konsekwencją jej pełnego zaangażowania. Serdecznie gratuluję w imieniu całego zespołu! – powiedziała Dagmara Gadomska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.

Magda Szlasa pracuje w Publicis Worldwide Polska od 2014 roku. Jest absolwentką kierunków Socjologia oraz Ekonomia Zarządzania i Zachowania Konsumenckie Wageningen University w Holandii. W ramach studiów odbyła praktyki w agencjach Havas i Euro RSCG. Dotychczas miała okazję pracować przy projektach realizowanych m.in. dla Nestlé, Cyfrowy Polsat, Orange, PKN ORLEN, P&G.