OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową

OKNOPLAST rozpoczyna wizerunkową kampanię telewizyjną i digitalową na rynku polskim. Ma ona na celu pokazanie szerokiej oferty marki, która poszerza od listopada swoje portfolio o nowoczesną bramę garażową.

Stworzony na potrzeby akcji reklamowej spot widzowie mają okazję oglądać między 7 a 20 października 2019 roku. Materiał ukazuje domową przestrzeń, która została urządzona w sposób przemyślany i komfortowy, zgodnie z potrzebami mieszkającej tam rodziny. Jej cztery kąty, wykorzystujące produkty OKNOPLAST, zapewniają ciepło, dobre oświetlenie i nieszablonowy design.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST.

15-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24 i TVN7, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania będzie prowadzona również w kanałach digitalowych, na łamach największych serwisów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij