Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową

OKNOPLAST rozpoczyna wizerunkową kampanię telewizyjną i digitalową na rynku polskim. Ma ona na celu pokazanie szerokiej oferty marki, która poszerza od listopada swoje portfolio o nowoczesną bramę garażową.
O autorze
1 min czytania 2019-10-15

Stworzony na potrzeby akcji reklamowej spot widzowie mają okazję oglądać między 7 a 20 października 2019 roku. Materiał ukazuje domową przestrzeń, która została urządzona w sposób przemyślany i komfortowy, zgodnie z potrzebami mieszkającej tam rodziny. Jej cztery kąty, wykorzystujące produkty OKNOPLAST, zapewniają ciepło, dobre oświetlenie i nieszablonowy design.

– Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST.

15-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24 i TVN7, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania będzie prowadzona również w kanałach digitalowych, na łamach największych serwisów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj