TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Na Gramy: W Łodzi pojawił się sklep w duchu zero waste

Na Gramy: W Łodzi pojawił się sklep w duchu zero waste
Na Gramy to pierwszy w Łodzi sklep w duchu zero waste. W ofercie marketu znajdziemy m.in. produkty spożywcze na wagę czy też kosmetyki naturalne. Co ważne – sklep wyznaje zasadę „zero plastiku”.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Sklep Na Gramy to prawdziwy raj dla osób, które dbają o środowisko i mają dość wszechobecnego plastiku, w który pakowane są produkty spożywcze czy też kosmetyki. Ten prowadzony w duchu zero waste łódzki market oferuje wyłącznie proekologiczny asortyment.

W sklepie znajdziemy m.in. produkty spożywcze, takie jak musli, kasze, nasiona, makarony, które możemy zapakować do własnych pojemników przyniesionych z domu. Do swojego pudełka zapakujemy również środki czystości, takie jak np. proszek do prania czy też płyny do mycia szyb. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sklep ruszył całkiem niedawno, bo na początku października br., lecz już robi furorę wśród mieszkańców Łodzi i nie tylko. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: facebook.com/sklepnagramy

PS

W pewnej łódzkiej restauracji pojawił się Cosmetomat, czyli specjalny automat do sprzedaży środków czystości, którymi napełnia się własne pojemniki. W ten sposób poznańska firma chce walczyć z nadmierną ilością śmieci oraz plastiku.

PS2

Do woreczka z tkaniny zamiast do jednorazowej torebki. 10 października br. sieć Kaufland wprowadziła do sprzedaży wielorazowe woreczki m.in. na świeże owoce i warzywa.

PS3

Sieć E.Leclerc też wprowadziła możliwość pakowania produktów na wagę do swoich własnych opakowań wielokrotnego użytku. Testy takiej usługi prowadzone są aktualnie w sklepach sieci w Radomiu i Łodzi. Podobną usługę wprowadził w lipcu br. Carrefour.