Agencja Warszawa i Ogilvy Polska z nagrodami w konkursie Effie Europe Awards 2019

Agencja Warszawa i Ogilvy Polska z nagrodami w konkursie Effie Europe Awards 2019
Podczas gali tegorocznej edycji konkursu Effie Europe Awards dwie polskie agencje zdobyły nagrody – srebro otrzymała Agencja Warszawa, a srebro i brąz – Ogilvy Polska.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Zwycięzcy Effie Europe Awards zostali ogłoszeni 15 października br. podczas gali w La Madeleine w Brukseli. W tegorocznej edycji konkursu międzynarodowemu jury przewodniczyli Bastien Schupp, wiceprezes ds. globalnej strategii marki i komunikacji marketingowej w Groupe Renault oraz Harjot Singh, dyrektor ds. strategii na Europę i Wielką  Brytanię w McCann Worldgroup. W jury znalazło się także pięciu przedstawicieli z Polski.

Najważniejszą nagrodę konkursu, czyli tytuł agencji roku, przyznano McCann Worldgroup. Firma zdobyła również tytuł Grand Effie za kampanię „Like Brands” dla sieci Aldi w Wielkiej Brytanii. 

Nagrody podczas tegorocznej edycji Effie Europe Awards otrzymały także dwie polskie agencje.

Agencja Warszawa zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Best of the best – Brand Experience” za projekt „IKEA Po Sąsiedzku”, zrealizowany dla polskiego oddziału marki IKEA. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Natomiast agencja Ogilvy Polska zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Best of the best – Positive Change” za kampanię „Do ostatniego drzewa” dla organizacji Greenpeace… 

… a także brąz w kategorii „Best of the best – Media Innovation/Idea” za kampanię „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” zrealizowaną dla firmy Philips.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełna lista zwycięzców w konkursie Effie Europe Awards 2019 znajduje się na stronie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się