PPF Hasco-Lek S.A. w wyniku przetargu wybiera Serviceplan Health

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PPF Hasco-Lek S.A. w wyniku przetargu wybiera Serviceplan Health

14 października br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.

W ramach portfolio marki Valused  znajduje się lek bez recepty na uspokojenie Valused i nasenny Valused Noc Plus. Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł, a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One. Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij