Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wzmocnienia w dziale client service grupy reklamowej 2012 i Feeders Agency

Do działu client service dołączyły Daria Polarczyk i Agnieszka Łapa.
O autorze
1 min czytania 2019-10-22

Daria Polarczyk jako account supervisor będzie obsługiwać klientów grupy reklamowej, złożonej z agencji 2012 i Feeders Agency. Jej zadaniem będzie bieżąca obsługa klientów grupy oraz budowanie jeszcze większej synergii w działaniach obydwu agencji, uzupełniających się kompetencjami z zakresu ATL i Digital. Daria w reklamie i marketingu pracuje od ponad 15-tu lat. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Publicis Group, Young & Rubicam, a do niedawna także w 180Heartbeats + Jung v. Matt. Obsługiwała takich klientów, jak: L’oreal, Danone, Redds, HP, Disney, Wp.pl i Mercedes. Prowadziła też przez kilka lat własny biznes e-commerce.

Agnieszka Łapa jako account manager dołączyła do zespołu Feeders Agency. Ma 5 lat doświadczenia w branży. Do tej pory związana z agencją albo/albo, gdzie obsługiwała marki z portfolio Diageo, TVN Player, Dr Irena Eris i USP Zdrowie. W Feedersach odpowiada głównie za obsługę banku BNP Paribas, którego stałą obsługę agencja wygrała na początku kwietnia tego roku.