Wybory do Zarządu Klubu Twórców Reklamy

Do Zarządu Klubu Twórców Reklamy mogą kandydować wszyscy jurorzy i jurorki z dotychczasowych edycji Konkursu KTR – osoby dla których ważne są kreatywność, integracja oraz siła i uznanie dla branży. Zgłoszenia trwają do 8 listopada.
O autorze
1 min czytania 2019-10-25

– Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak konkurs KTR, Young Creatives Cannes i Eurobest, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji. Do zarządu może zgłosić się każdy, kto był kiedykolwiek jurorem KTR, wypełniając formularz na stronie ktr.org.pl – powiedział Maciej Waligóra, z DDB Warszawa i przewodniczący zarządu KTR.

Ze zgłoszonych kandydatów i kandydatek dotychczasowy Zarząd KTR wybierze 5 osób, które dołączą do 5 osób z obecnego Zarządu i razem stworzą nowe, 10-osobowe grono kierujące Klubem. Kadencja odnowionego Zarządu będzie trwać 3 lata, po których nastąpią ponowne wybory. Dla Członków Klubu ważne jest, by Zarząd był zrównoważony, jeśli chodzi o płeć, wiek, zajmowane stanowiska, wielkość agencji, firmy lub organizacji. Takie same szanse w wyborach będą mieć freelancerzy i twórcy, którzy nie pracują w agencjach. Liczyć się będą m.in. doświadczenie, zaangażowanie w budowę środowiska oraz stała i wyrazista obecność na polskim rynku reklamowym.

Obecnie w zarządzie KTR pracują:

  • Maciej Waligóra DDB Warszawa (przewodniczący zarządu)
  • Przemek Bogdanowicz 2012 Agency
  • Wojtek Dagiel Lvov
  • Marta Frączek Saatchi&Saatchi IS
  • Agnieszka Klimczak FCB Bridge2Fun
  • Michał Nowosielski BigThinski
  • Kuba Kamiński Brain
  • Jacek Pawlak Tenpawlak & CO.
  • Bartek Rams Heart & Brain
  • Kuba Sagan Feeders Agency
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj