Dom mediowy UM Thrive wygrywa przetarg na obsługę Nestlé Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dom mediowy UM Thrive wygrywa przetarg na obsługę Nestlé Polska

W wyniki przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce. UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020 – 2022.

– UM Thrive przedstawił najatrakcyjniejszą i najbardziej przekonującą ofertę. Dlatego, wierzymy, że może stać się naszym silnym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań. Podczas procesu przetargowego UM potwierdził swoje kompetencje i umiejętność ich wykorzystania pracując nad konkretnymi case’ami biznesowymi Nestlé – zaznacza Zbigniew Skarżyński, marketing communication manager, Nestlé Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowo powołana agencja przejmie pełen zakres obowiązków od domu mediowego Wavemaker, który dotychczas obsługiwał Nestlé Polska w zakresie mediów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij