Poznaj zwycięzców Young Creatives Eurobest 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poznaj zwycięzców Young Creatives Eurobest 2019

Laureatami nagrody głównej w tegorocznej edycji Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated zostali Jan Mazur i Mateusz Michalczyk reprezentujący agencję 180heartbeats + JUNG V.MATT, w kategorii Young Planners Ewa Sypień i Jerzy Kurczak z Ogilvy.

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na The ADCE European Creativity Festival, odbywający się w Barcelonie. Ponadto, najlepszy zespół w kategorii Integrated weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition, które po raz drugi odbędą się w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nominacje otrzymali:

Ewelina Cis i Kamil Leśniak z Saatchi&Saatchi IS, Anna Kubas i Angelika Korzeniowska McCann Worldgroup Poland oraz Bartosz Włodarczyk i Juan Molina Coloma – w kategorii Young Creatives Integrated.

Ela Konopińska – Dudek oraz Krystian Wojtkowski z agencji Przestrzeń, Maciej Kaczorowski oraz Nadiya Dziedzic reprezentujący VMLY&R Poland oraz Volodymyr Manoilo i Wojciech Jasiak Media Direction OMD – w kategorii Young Planners.

W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem, który powstał przy współpracy z marką adidas. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Marcina Sosińskiego, Executive Creative Director McCann Worldgroup Poland w składzie: Natalia Drobniak/ McCann Worldgroup Poland, Agnieszka Klimczak/FCB Bridge2Fun, Agata Palmowska/Duda Polska, Łukasz Kotliński/Isobar, Rafał Ryś/ Saatchi&Saatchi IS, Alina Vovk/adidas, Jakub Bajor/adidas.

W ramach kategorii Young Planners, skierowanej do strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, partnerem był bank BNP Paribas. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Pawła Loedla, Chief Strategy Officer VMLY&R w składzie: Anna Jaroszyńska/The&Partnership, Wojtek Walczak/Meltingpot, Maciek Twardowski/Ogilvy, Agnieszka Konarzewska/BNP Paribas, Beata Zawierucha/BNP Paribas.

Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR.

Partnerzy: Adidas, BNP Paribas, Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom.

Współpraca: Mo61, Fablab, Best Regards Prdctn, Daylight, 422post, Agencja 2012, Frydrych&Zdanowski, Kaja Dobrzańska & Adriana Hochmańska, Kamil Kotarba, Maciek Ryter, Adrian Kowalski, UKWIAŁ, Joanna Wojniłko, Sylwia Morawska, Jan Stąpor.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij