Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rozpoczęła się jesienna loteria płatków śniadaniowych NESTLÉ

2 listopada br. ruszyła loteria płatków śniadaniowych NESTLÉ. Przetarg na obsługę loterii wygrała agencja UNIQUE ONE.
O autorze
0 min czytania 2019-11-04

Przyjmowanie zgłoszeń do promocji pod hasłem „Star Wars” rozpocznie się 2.11.2019 i potrwa do 13.12.2019. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, LION), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia do loterii na stronie www.nestle-cereals.com/star-warsix

W loterii co tydzień losowane będą opaski Star Wars Garmin (łącznie 300 opasek; 50 tygodniowo). Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami oraz paragony. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się