Cena Futra: Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska w akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Cena Futra: Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska w akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z kampanią pod hasłem „Cena Futra”, w ramach której aktywiści dążą do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce. W akcję włączyły się aktorki Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska oraz blogerka Macademian Girl.
O autorze
1 min czytania 2019-11-07

W ramach akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki „Cena Futra” w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy z ambasadorkami kampanii trzymającymi w rękach oskórowaną norkę – najczęściej zabijane w naszym kraju zwierzę futerkowe. Nośniki reklamowe zostały wystylizowane na plakat filmowy, który okrasza hasło „Kulisy przemysłu futrzarskiego”.

Według badań przeprowadzonych przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat we wrześniu br. na zlecenie Stowarzyszenia Otwarte Klatki aż 73% społeczeństwa uważa hodowanie i zabijanie zwierząt dla ich futra za niedopuszczalne. Ponadto, przemysł futrzarski jest w kryzysie – produkcja skór w przeciągu ostatnich lat spadła o prawie 50%.

 – Bardzo zależy nam na tym, żeby nasza kampania została zauważona nie tylko przez konsumentów, ale przede wszystkim przez polityków. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni Mai, Magdzie i Tamarze za współpracę przy tym projekcie. Mamy wspólny cel, o który nie przestaniemy walczyć dopóki ostatnia ferma nie zostanie zamknięta. Chcemy, żeby politycy o tym pamiętali – mówi Marta Korzeniak ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Co więcej, każdy z nas może wesprzeć kampanię Stowarzyszenia, podpisując petycję, którą można znaleźć na tej stronie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook./OtwarteKlatki

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kalifornia to pierwszy stan USA, który zdecydował się na taki krok – już wkrótce w całym regionie będzie obowiązywał całkowity zakaz sprzedaży i produkcji ubrań, butów oraz torebek wykonanych z futra naturalnego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W maju br. o podjęciu takiej decyzji poinformowali przedstawiciele domu mody Prada. Podobne deklaracje złożyli też dyrektorzy artystyczni marek Chanel, Gucci, Versace, Burberry, Armani czy Michael Kors.