Ruszyła kampania Rap & Cognac marki Hennessy z udziałem raperów KIZO, Tymka i Gedza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania Rap & Cognac marki Hennessy z udziałem raperów KIZO, Tymka i Gedza

Marka Hennessy rusza z kampanią, do której zaprosiła trzech popularnych raperów: KIZO, Tymka i Gedza. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których raperzy odpowiadają na nietypowe i czasem niewygodne pytania, testując koktajle na bazie koniaku.

W najnowszej kampanii Hennessy pokazuje, że wbrew powszechnej opinii, smakiem koniaku można cieszyć się nie tylko w czystej postaci. Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów, mark oraz na kanale YouTube portalu muzycznego CGM. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest KIZO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jest to już kolejna muzyczna kampania Hennessy w Polsce. Na początku tego roku nowym ambasadorem marki został Miuosh. W ramach współpracy z artystą powstała seria wideo testimoniali oraz dedykowany teledysk do utworu „Lhotse”.

Za kreację, strategię, produkcję, współpracę z artystami oraz komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja high&.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij