IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach już 28 i 29 listopada w Rzeszowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach już 28 i 29 listopada w Rzeszowie

W dniach 28 i 29 listopada br. w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”.

Z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych samorządów. Jednym z najlepszych przykładów jest marka Małopolska. Według danych zgromadzonych w dokumencie „Marketing miejsc w mediach społecznościowych” przez wykładowców AGH w Krakowie, w 2016 roku liczba fanów profilu marki na Facebooku wynosiła 120 301, zaś na Instagramie 8 760 obserwujących (stan na 30.08.2016). W 2019 roku odnotowała znaczący wzrost polubień profili w mediach społecznościowych, o ponad 82 tys. na portalu Facebook oraz o blisko 12 tys. na profilu Instagram.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dynamika komunikacji, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych do promocji regionu czy miasta. Nieodłącznym elementem takich działań stały się media społecznościowe, w których wielu żyje obecnie niemal równolegle. Jak wynika z analiz Roberta Romanowskiego i Andrzeja Szymkowiaka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2014 – 2018, liczba użytkowników którzy szukali w mediach społecznościowych informacji o działaniach prowadzonych przez powiaty wzrosła o 54 procent.

Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji. – Jako organizatorzy Kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci – mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze case studies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów.

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w samorządach będą przekonywać na podstawie własnych doświadczeń o tym, że do osiągnięcia rezultatów nie wystarczy ciekawy content. Dopiero jego połączenie z odpowiednią formą przekazu może się przełożyć na pożądane efekty. Podpowiedzą również jak planować wartościową i spójną komunikację, która pozwoli dotrzeć z informacjami zarówno do mieszkańców, turystów jak i potencjalnych inwestorów.

Kongres Innowacyjnego Marketingu powstał z myślą o samorządowcach, którzy na co dzień zajmują się promocją marki miejsca i szeroko rozumianym marketingiem terytorialnym. Rokrocznie gromadzi blisko 150 prezydentów miast, sekretarzy, dyrektorów wydziałów promocji jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji marketingowych.

Na stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach można zapisać się na wydarzenie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij