TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Columbus Energy – miejsce pracy, w którym nikt nie będzie się nudzić

Columbus Energy – miejsce pracy, w którym nikt nie będzie się nudzić
Columbus Energy, działający w branży energii słonecznej, ruszył z ciekawą kampanią wizerunkową połączoną z zaproszeniem do rekrutacji, promując się jako miejsce pracy, w którym nikt nie będzie się nudzić.
O autorze
2 min czytania 2019-11-14

Pracownicy z dystansem i humorem pokazali problem monotonii i frustracji wynikającej z długotrwałego wykonywania niesatysfakcjonujących zadań. Columbus Energy to polska firma, która dynamicznie się rozwija, zatrudniając dziś ponad 300 specjalistów, i zmienia, m.in. dzięki otwartości na pomysły płynące od pracowników na każdym szczeblu organizacji.

Kampania pokazuje również, że za sukcesem firmy stoi wiele różnorodnych działań, które z osobna są niepełne, jednak razem tworzą harmonijną całość. To docenienie i ukłon w stronę każdego pracownika i każdego drobnego działania. Firma posiada szeroką sieć handlową w całej Polsce, zatrudnia inżynierów zajmujących się projektowaniem instalacji fotowoltaicznych oraz specjalistów czuwających nad prawidłowym montażem systemów i ich serwisem. W Columbus Energy zatrudnienie znajdują również konsultanci telefoniczni, specjaliści współpracujący przy pozyskiwaniu finansowania dla klientów, kompleksowo działający magazynierzy, a także zespoły działu rekrutacji, kadr, księgowości czy marketingu.

– Każdy z pracowników powinien wiedzieć, jak jego praca przekłada się na realizację celów swojego działu i całej firmy. Dlatego też ważna jest dla nas transparentność, zarówno w prezentowaniu poziomu realizacji celów, jak i w otwartym mówieniu o barierach, dzięki czemu łatwiej nam definiować problemy i wspólnie poszukiwać skutecznych rozwiązań. To podejście pozwoliło nam osiągnąć 300% wzrostu przychodów w ciągu ostatniego roku – podkreśla Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy.

Columbus Energy, publikując serię postów „MonoTONia Ci nie grozi – razem nadajemy rytm”, dotyka najpopularniejszych powodów frustracji w codziennej pracy, takich jak: poczucie bezsensu wykonywanych działań, znudzenie i brak przestrzeni na realizację świeżych pomysłów, wypalenie zawodowe czy zaburzenie work-life balance. Serię pojedynczych postów w formie filmików z monotonną muzyką wieńczy rytmiczny klip, którego muzykę tworzą dźwięki odgłosów biura. Kampania pokazuje, że na sukcesy firmy składają się poszczególni pracownicy, a nawet najprostsze czynności w grupie mają siłę i znaczenie. A wspólny sukces widoczny jest w dynamicznie rosnącej wartości spółki na giełdzie i w tempie, w jakim powiększa się grono jej zadowolonych klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy Columbus Energy zgodnie potwierdzają, że mają wpisane w DNA organizacji trzy najważniejsze wartości – czyli #tempo, #talent i #troskę, które towarzyszą im w codziennej pracy. Dzięki nim firma w krótkim czasie stała się liderem rynku domowych instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Co przejawia się nie tylko w procentowym udziale w rynku, ale i w rozszerzonej obsłudze klienta i tempie wdrażania nowości technologicznych. W ubiegłym tygodniu Columbus Energy, już po raz kolejny w tym roku, zaprezentował nową ofertę. Tym samym wprowadzając na szeroką skalę na polskim rynku produkty innowacyjnej firmy Solis oraz panele fotowoltaiczne firmy Sunport, korzystającej z nowej technologii MWT Back-Contact. Firma zapowiada również, że jeszcze w tym miesiącu jako pierwsza na rynku zajmie się dosprzedażą modułów fotowoltaicznych do już istniejących instalacji. Będziemy śledzić z zainteresowaniem dalszy rozwój tej spółki, z której usług do tej pory skorzystało już ponad 8000 rodzin i przedsiębiorców w całym kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing