„Róż się do lepszej pracy”, czyli kreatywna kampania rekrutacyjna Hebe

„Róż się do lepszej pracy”, czyli kreatywna kampania rekrutacyjna Hebe

Sieć drogerii Hebe wystartowała z nową kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.

O tym, że ciekawa kampania rekrutacyjna może przynieść firmie wiele dobrego, a przede wszystkim – pożądanych pracowników – wiedzą wszyscy. A już zwłaszcza popularne sieci handlowe, które zamiast zwykłego ogłoszenia o pracę, stawiają na mocne, kreatywne hasła i barwne plakaty – takie, które zainteresują potencjalnych kandydatów. Mowa tu chociażby o sieci Biedronka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ostatnio ciekawą kampanię rekrutacyjną zaprezentowała marka Hebe, w której bezpośrednio nawiązała do tego, z czego jest głównie znana – czyli kosmetyków. Wykorzystano je do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w drogeriach Hebe.

Za kreacje odpowiada agencja Job’n’Joy.

PS

Rozmowy kwalifikacje są dla Was stresujące? McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł, by stały się one nieco przyjemniejsze dla kandydatów ubiegających się o pracę – rekrutację w popularnej sieci będzie przeprowadzać teraz asystent głosowy. Przynajmniej częściowo.

PS2

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

PS3

Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – „nowy sezon” rekrutacji zapowiadał spot utrzymany w konwencji trailera serialu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij