„Róż się do lepszej pracy”, czyli kreatywna kampania rekrutacyjna Hebe

„Róż się do lepszej pracy”, czyli kreatywna kampania rekrutacyjna Hebe
Sieć drogerii Hebe wystartowała z nową kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

O tym, że ciekawa kampania rekrutacyjna może przynieść firmie wiele dobrego, a przede wszystkim – pożądanych pracowników – wiedzą wszyscy. A już zwłaszcza popularne sieci handlowe, które zamiast zwykłego ogłoszenia o pracę, stawiają na mocne, kreatywne hasła i barwne plakaty – takie, które zainteresują potencjalnych kandydatów. Mowa tu chociażby o sieci Biedronka.

Ostatnio ciekawą kampanię rekrutacyjną zaprezentowała marka Hebe, w której bezpośrednio nawiązała do tego, z czego jest głównie znana – czyli kosmetyków. Wykorzystano je do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w drogeriach Hebe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreacje odpowiada agencja Job’n’Joy.

PS

Rozmowy kwalifikacje są dla Was stresujące? McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł, by stały się one nieco przyjemniejsze dla kandydatów ubiegających się o pracę – rekrutację w popularnej sieci będzie przeprowadzać teraz asystent głosowy. Przynajmniej częściowo.

PS2

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

PS3

Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – „nowy sezon” rekrutacji zapowiadał spot utrzymany w konwencji trailera serialu.