Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejna funkcja bezpieczeństwa w Uberze – Ride Check

Wybierając przejazd z Uberem, pasażer z góry wie, nie tylko ile zapłaci, ale też, jaką trasą będzie jechał. Od grudnia firma wprowadzi w Polsce nową funkcję. Podczas nieoczekiwanego postoju aplikacja skontaktuje się z pasażerem, by upewnić się, że każda tego typu zmiana jest planowana.
O autorze
1 min czytania 2019-11-22

Od czasu startu usługi prawie dekadę temu, GPS jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym przez aplikację Uber. Każda podróż jest dokładnie zlokalizowana, co nie tylko zwiększa bezpieczeństwo podróży, lecz także czyni ją transparentną.

Firma wprowadziła ostatnio nową funkcjonalność wykorzystującą dane GPS i czujniki w smartfonach, by wykryć ewentualne anomalie na drodze.

Czym jest Ride Check?

Ride Check to nowa funkcja w aplikacji Uber, która wykryje nieoczekiwane zdarzenia w czasie podróży. Podczas zbyt długiego lub niezamierzonego postoju zarówno pasażer, jak i kierowca otrzymają powiadomienie z pytaniem, czy wszystko jest w porządku. Za pośrednictwem aplikacji będą mogli oni potwierdzić, że podróż przebiega bez zakłóceń, a w przypadku, gdy zdarzy się coś nieprzewidzianego, podjąć inne działania – jak choćby skontaktować się ze służbami ratowniczymi czy wsparciem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uber zachęca do zgłoszeń w swojej aplikacji

Uber pracuje nad dodaniem do aplikacji kolejnych scenariuszy przejazdów. Dodatkowe wsparcie i opieka nad pasażerami i kierowcami ma być impulsem dla nich i zachętą do częstszego zgłaszania różnego rodzaju nieoczekiwanych zdarzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Bardzo poważnie podchodzimy do każdego zgłoszenia w naszej aplikacji. Jako firma technologiczna, wierzymy w moc danych, wykorzystywanych do uczenia się, wyciągania wniosków i ciągłego ulepszania. Od początku naszej działalności zachęcaliśmy do dzielenia się swoimi opiniami na temat każdego z wykonanych przejazdów. Mamy nadzieję, że wprowadzenie funkcji Ride Check pomoże nam w dalszej poprawie komfortu i bezpieczeństwa na naszej platformie -–mówi Ash Kebriti, CEE general manager w firmie Uber.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ride Check zostanie wdrożony w aplikacji Uber w USA, Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce. W Polsce będzie dostępny po 1 grudnia br.