Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Świąteczna współpraca marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z Frisco.pl

Już po raz kolejny, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka Wawel razem z Fundacją „Wawel z Rodziną” organizują wyjątkową akcję „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”, w ramach której do wszystkich domów dziecka na terenie całej Polski zostaną przekazane słodycze.
O autorze
1 min czytania 2019-11-22

Tegoroczna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” realizowana przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” rusza już 20 listopada. Każdy, kto zakupi dowolny produkt marki Wawel z oznaczeniem „kupujesz pomagasz” na frisco.pl, sprawi, że drugi dokładnie taki sam produkt trafi do Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 na warszawskiej Pradze, przy ul. Łukowskiej 25. Akcja potrwa do 10 grudnia. Po tym terminie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia nastąpi oficjalne przekazanie słodyczy do Domu Dziecka.

Więcej można dowiedzieć się na stronie fundacjawawel.pl oraz frisco.pl 

Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, organizowanym już od 11 lat, pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 tony słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce. W tym roku, wzorem lat ubiegłych, przed Świętami Bożego Narodzenia, 426 domy dziecka otrzymają od marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” ponad 5 ton słodyczy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj