Plastik ćpnij w pieruny – Poznań w nowej akcji edukuje na temat recyklingu i segregacji śmieci

Plastik ćpnij w pieruny – Poznań w nowej akcji edukuje na temat recyklingu i segregacji śmieci

Miasto Poznań ruszyło z nową odsłoną kampanii społecznej #PoznańBezPlastiku, w ramach której stworzono krótkie, humorystyczne spoty oraz grafiki z hasłami w charakterystycznej gwarze poznańskiej. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców do wyrobienia u siebie eko-nawyków.

„Bądź rychtyk i plastik ćpnij w pieruny!”, „Porzónnie śwignij na gemyle, a nie byle jak” – takie hasła promują kolejną odsłonę akcji społecznej miasta Poznań pod hasłem #PoznańBezPlastiku. Jej celem jest zachęcenie mieszkańców m.in. do zaprzestania używania opakowań z tworzyw sztucznych oraz poprawnej segregacji śmieci, aby odpady mogły zostać poddane recyklingowi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach akcji stworzono serię spotów oraz grafik z wykorzystaniem charakterystycznej gwary poznańskiej. 

Za pomocą kampanii #PoznańBezPlastiku władze miasta zachęcają też mieszkańców do zaprzestania korzystania z jednorazowych, plastikowych słomek i wybierania tych wielokrotnego użytku, np. metalowych.

PS

„Piątka za segregację” to hasło przewodnie kampanii informacyjno-edukacyjnej Ministerstwa Środowiska. Motywem przewodnim akcji jest 5 brand heroes – Wyszkłolony, Papa Pier, Plastika Metalica, El Bio i Zmieszko – którzy zachęcają do segregacji śmieci.

PS2

Od 2019 roku obowiązują nowe, bardziej wymagające zasady segregacji odpadów. 14 grudnia 2018 roku ruszyła ciekawa kampania, która zachęcała do segregowania odpadów i podpowiadała, jak należy to robić właściwie.

PS3

Czy Matejko, Klimt i Michał Anioł segregowaliby śmieci? Od 1 lipca 2018 r. mieszkańcy Łodzi są zobowiązani do stosowania nowych zasady selektywnej segregacji odpadów. Aby odpowiednio przygotować łodzian do stosowania nowych zasad, miasto przygotowało kampanię informacyjną z wykorzystaniem arcydzieł malarstwa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij