Poznaj lwią część historii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poznaj lwią część historii

350m2, 6 lwów, 5 ilustratorów i 1 nadzwyczajny mural. Tak w skrócie można podsumować wyniki współpracy Imagination Day, Storytel, Good Looking, Studio oraz Feeders.agency – połączenie świata audiobooków z reklamą.

fot. Michał Dziurkowski

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mural, który pojawił się w połowie listopada br. na stołecznej patelni (na placu wyjściowym z Metra Centrum, zaraz obok Pałacu Kultury) jest artystyczną aktywacją zrealizowaną w ramach projektu Imagination Day.

Koncepcja muralu opracowało Feeders.agency, a bazuje ona na połączeniu świata kreatywnego projektu Imagination Day, którego symbolem jest canneński lew (logo Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions) oraz świata mecenasa projektu, platformy audiobooków Storytel. Do współpracy zaproszonych zostało pięciu młodych, polskich ilustratorów (Michał Loba, Dorota Liwacz, Joanna Wojniłko, Kamil Lach i Katarzyna Zawadka). Ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. Dzięki odsłuchaniu danego tytułu w formie audiobooka przenieśli się do świata wyobraźni i każdego z lwów zinterpretowali na swój, wyjątkowy sposób. Twórcy z Good Looking Studio, zajmujący się sztuką malowania wielkoformatowego, wiernie odwzorowali kreski ilustratorów. Efekty tej twórczej pracy można oglądać do 6 grudnia br. na warszawskiej patelni.

Mural jest efektem działań w ramach projektu Imagination Day – największego wydarzenia branży kreatywnej w Polsce. Pierwszą jego częścią jest konferencja podczas, której swoją bezcenną wiedzą podzielą się najbardziej utytułowane nazwiska branży kreatywnej z całego świata. Podczas konferencji wystąpi również Borys Szyc – w specjalnym panelu zorganizowanym przez platformę Storytel znany aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i pozwoli im poczuć magię dźwięku. Imagination Day to także wieczorny Pokaz Reklam Cannes Lions w sieci kin Multikino, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Obydwa wydarzenia odbędą się 3 grudnia. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij