Wsparcie 360 stopni w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, startująca 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.
Zobacz również
„Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność” – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.
Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama idealnie wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni. Kreatywny scenariusz wideo oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków wprowadzą element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kontynuacja projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto podkreślić, że sponsoring marki Milka od samego początku ma charakter wyjątkowy i kompleksowy. Milka wychodzi daleko w przyszłość, inwestując nie tylko w dorosłą Kadrę, ale też młode talenty. Długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany w tym roku pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”.
– Od samego początku celem zespołu marki Milka było udzielenie wsparcia, które realnie przyczyni się rozwoju skoków narciarskich w Polsce. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, przekazaliśmy młodym skoczkom kaski, zapewniliśmy im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowaliśmy szkolenia dla ich trenerów. W tym roku również będziemy konsultować z PZN aktualne potrzeby młodych skoczków, aby możliwie najlepiej na nie odpowiadać – mówi Krzysztof Dłużniewski.
– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówi Adam Małysz, który już w ubiegłym roku zwracał uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi na szczyt przyszłych mistrzów.