Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A.

Wsparcie 360 stopni w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, startująca 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. 

„Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność” – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka. 

Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama idealnie wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni. Kreatywny scenariusz wideo oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków wprowadzą element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Kontynuacja projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Warto podkreślić, że sponsoring marki Milka od samego początku ma charakter wyjątkowy i kompleksowy. Milka wychodzi daleko w przyszłość, inwestując nie tylko w dorosłą Kadrę, ale też młode talenty. Długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany w tym roku pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. 

– Od samego początku celem zespołu marki Milka było udzielenie wsparcia, które realnie przyczyni się rozwoju skoków narciarskich w Polsce. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, przekazaliśmy młodym skoczkom kaski, zapewniliśmy im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowaliśmy szkolenia dla ich trenerów. W tym roku również będziemy konsultować z PZN aktualne potrzeby młodych skoczków, aby możliwie najlepiej na nie odpowiadać – mówi Krzysztof Dłużniewski.

– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówi Adam Małysz, który już w ubiegłym roku zwracał uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi na szczyt przyszłych mistrzów. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij