Celem projektu było wprowadzenie Outlandera 2.4 do sprzedaży internetowej oraz umożliwienie dokonywania rezerwacji wybranego modelu samochodu online. Agencji powierzono zaprojektowanie layoutu graficznego nowego serwisu marki Mitsubishi, a także oprogramowanie platformy rezerwacyjnej i przygotowanie kreacji linii kreatywnych GIF do promocji i komunikacji w mediach elektronicznych.
– Cieszymy się, że mieliśmy okazję współtworzyć ten innowacyjny projekt, który mam nadzieję zapoczątkuje kolejne nowatorskie rozwiązania w kwestii zakupu nowych aut przez Internet. Jest to bowiem wciąż nie wykorzystywany jeszcze kanał sprzedaży samochodów w Polsce – komentuje Jędrzej Basiński, dyrektor zarządzający Digital Sunset. Praca nad serwisem dała nam wiele satysfakcji, bowiem bardzo dobrze czujemy się w projektach dla branży motoryzacyjnej – dodaje Basiński.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Szczegółowe case study z realizacji można znaleźć na stronie www.digitalsunset.pl/case-study