Cape Morris dołącza do SAR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cape Morris dołącza do SAR

Cape Morris dołączył do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w listopadzie br.

Przyjęcie agencji do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zatwierdzono podczas zarządu stowarzyszenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dołączenie do SAR uważam za kolejny krok w kierunku intensywnego rozwoju naszej firmy i podnoszenia jakości jej oferty. Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu, pragniemy realnie wpływać na kształtowanie polskiego rynku komunikacji marketingowej oraz podnoszenie jego standardów. Dołączając do SAR zyskujemy taką szansę, możemy edukować siebie i innych, zyskujemy także platformę do wymiany know-how, zarówno ze stowarzyszeniem, jak i innymi podmiotami marketingowymi – powiedział Mateusz Walaszczyk, client service director w Cape Morris.

– Nasze grono wciąż się powiększa. To znak, że w biznesie już nie tylko chodzi o zysk, ale również o wspólne działania poprawiające funkcjonowanie całej branży. Dziękujemy za zaufanie agencji Cape Morris, liczymy na owocne rezultaty współpracy – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Agencja działa na polskim rynku marketingowym od 2015 roku i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze reklamowej marek. Przez ten czas opiekowała się kilkunastoma klientami z branż FMCG, farmaceutycznej, czy producentów artykułów gospodarstwa domowego. Do obecnie obsługiwanych przez nią marek należą: Tefal, Krups, Bracia Sadownicy, Zyrtec UCB.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij