Mindshare Polska wygrywa lokalny przetarg na obsługę Red Bulla

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare Polska wygrywa lokalny przetarg na obsługę Red Bulla

Do grona klientów Mindshare Polska dołącza Red Bull. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki.

Mindshare będzie odpowiadał za planowanie, zakup oraz optymalizację wszystkich mediów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie – mówi CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.

Mindshare zajmuje się obsługą Red Bulla również na innych rynkach, m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij