Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mindshare Polska wygrywa lokalny przetarg na obsługę Red Bulla

Do grona klientów Mindshare Polska dołącza Red Bull. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki.
O autorze
0 min czytania 2019-11-29

Mindshare będzie odpowiadał za planowanie, zakup oraz optymalizację wszystkich mediów.

– Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie – mówi CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.

Mindshare zajmuje się obsługą Red Bulla również na innych rynkach, m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj