TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania employer brandingowa Biedronki „Praca na wakacje” wyróżniona w konkursie Siła Przyciągania

Projekt zrealizowany przez Job’n’Joy dla Biedronki otrzymał wyróżnienie millenialsów.
O autorze
1 min czytania 2019-11-29

Już po raz czwarty w ramach Konkursu „Siła Przyciągania” nagrodzono firmy, które w najciekawszy i najskuteczniejszy sposób wdrożyły inicjatywy, które pomogły firmom stać się atrakcyjnym pracodawcą.

Projekt sztos: „Praca na wakacje” w Biedronce

Głównymi założeniami kampanii było dotarcie do młodych ludzi szukających pracy na wakacje.

– Aby trafić do grupy docelowej, koncept kreatywny oparliśmy na zręcznej zabawie słowem. Połączenie kontekstu „świeżego asortymentu” ze związkami frazeologicznymi, pozwoliło na wykreowanie niestandardowego przekazu. I tak powstały hasła, które z przymrużeniem oka informują o benefitach pracy w sklepach Biedronka: „Kapusty nigdy za wiele”, „Zawodowy bestSELER” i „Wisienka na torcie do udanych wakacji” – mówi Tomasz Graszewicz, CEO Job’n’Joy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Biedronka jako największy prywatny pracodawca w kraju oferuje wiele korzyści, jak atrakcyjna stawka godzinowa, elastyczny grafik czy pracę zmianową, dzięki czemu młode osoby mogą ułożyć sobie pracę w taki sposób, aby nie kolidowały z innymi planami. Kampania została zaprojektowana w taki sposób, aby wskazać paletę benefitów i szansę na rozwój. Cieszymy się, że niestandardowa forma, spotkała się z uznaniem jury. Jest to dla nas tym bardziej wartościowe, że docenili nas millenialsi, czyli przedstawiciele grupy docelowej naszej kampanii. Trafność kampanii pokazują również jej wyniki: zasięg na poziomie 1 622 573 wyświetleń i rekordowa liczba 2648 przesłanych cv – mówi Marta Śliwińska, senior employer branding manager Jeronimo Martins.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się