TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola otwiera się na startupy

Coca-Cola dołącza do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, skupiającego najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Spółki koncernu w Polsce chcą wesprzeć w rozwoju młode firmy, które tworzą unikatowe rozwiązania m.in. w obszarze marketingu oraz nowych technologii.
O autorze
2 min czytania 2019-12-05

Coca-Cola i MIT Enterprise Forum CEE będą przyciągać do Polski najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firm systemu Coca-Cola to szansa na dotarcie do innowacyjnych rozwiązań, zaś dla startupów to możliwość współpracy z firmą, której produkty docierają do blisko 590 milionów konsumentów w ponad 200 krajach. 

– Świat stoi dziś przed ogromnymi wyzwaniami – takimi jak problem z gospodarką opakowaniową, zasobami wodnymi czy zmianami klimatycznymi. Świadomi tego, jaką rolę odgrywają w gospodarce i społeczeństwie tak duże firmy jak nasza, chcemy być częścią rozwiązań odpowiadających na obecne wyzwania. Ale żeby tego dokonać musimy działać razem – z zaangażowanymi partnerami, którzy swoją kreatywność i przedsiębiorczość wykorzystują do tworzenia lepszej przyszłości – mówi Jaak Mikkel, general manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

– Dołączenie globalnej marki, jaką jest Coca-Cola do grona partnerów programu MIT Enterprise Forum CEEto ogromna wartość dodana, przede wszystkim dla startupów uczestniczących w programie. Od dziś przedsiębiorcy-innowatorzy będą mogli, ręka w rękę współpracować z liderem światowego rynku. Współpraca z tak dobrze rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, daje nam możliwość wzmocnienia globalnego zasięgu działania akceleratora i przyciągnięcia do programu najbardziej interesujących startupów z regionu CEE. Wspólnie chcemy stawić czoła wyzwaniom, przed którymi świadomie stoi obecnie nie tylko Coca-Cola, ale przede wszystkim  cały świat – mówi Łukasz Owczarek, head of acceleration w MIT Enterprise Forum CEE.

Współpraca z Coca-Cola 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach realizowanego programu akceleracji, Coca-Cola poszukuje startupów, które nie tylko chcą odnosić sukcesy i osiągać zyski, ale również wykorzystują swoją działalność do rozwiązywania największych problemów, z którymi mierzy się świat. Firma wskazuje kluczowe obszary, w ramach których poszukuje innowacyjnych rozwiązań – marketing i nowe technologie (MarTech), a także zrównoważony rozwój (Sustainability).

– Nieustannie pracujemy nad tym, aby zmniejszać ślad węglowy przy produkcji, a także jeszcze efektywniej realizować ideę Świata Bez Odpadów. Jednocześnie wciąż usprawniamy nasze procesy obsługi, sprzedaży i promocji, aby odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów 24 godziny, 7 dni w tygodniu – mówi Jakub Radzikowski, experiencial marketing manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Wierzymy, że dzięki współpracy z MIT EF CEE dotrzemy do najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w tej części Europy, którzy będą mieli szansę zrealizować swoją wizję i razem z nami dokonać realnych zmian, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania na rzecz środowiska, zrównoważonej produkcji czy handlu przyszłości. Jesteśmy również otwarci na projekty spoza tej listy, jeżeli tylko będą wpisywały się w specyfikę naszej działalności i będą miały potencjał realizacji na dużą skalę – mówi Izabela Głodek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services na Polskę i Kraje Bałtyckie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Startupy, które zakwalifikują się do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, uzyskają dostęp do specjalnego zespołu ekspertów, unikalnego know-how, a także zaplecza technicznego i technologicznego firmy. Uczestnicy akceleratora otrzymają pomoc w rozwoju ich biznesu w Polsce, a najlepsze pomysły będą mogły zostać zrealizowane na rynku globalnym. 

Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE 

Choć oficjalnie rekrutacja do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE wystartuje dopiero w styczniu 2020, przedstawiciele firmy już dziś zapraszają do rozmów. W tym celu 13 grudnia 2019 w Warszawie, w siedzibie Coca-Cola HBC Polska, zostanie zorganizowane wydarzenie specjalne pod nazwą Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE. W trakcie dnia otwartego przedstawiciele startupów z Polski i z zagranicy będą mogli osobiście poznać ekspertów ds. innowacji, zaprezentować im swoje pomysły oraz porozmawiać o możliwościach współpracy, a także uzyskać informacje na temat startującej z początkiem nadchodzącego roku rekrutacji do programu akceleracji MIT Enterprise Forum CEE. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest złożenie aplikacji poprzez stronę internetową.