Coca-Cola otwiera się na startupy

Coca-Cola dołącza do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, skupiającego najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Spółki koncernu w Polsce chcą wesprzeć w rozwoju młode firmy, które tworzą unikatowe rozwiązania m.in. w obszarze marketingu oraz nowych technologii.
O autorze
2 min czytania 2019-12-05

Coca-Cola i MIT Enterprise Forum CEE będą przyciągać do Polski najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firm systemu Coca-Cola to szansa na dotarcie do innowacyjnych rozwiązań, zaś dla startupów to możliwość współpracy z firmą, której produkty docierają do blisko 590 milionów konsumentów w ponad 200 krajach. 

– Świat stoi dziś przed ogromnymi wyzwaniami – takimi jak problem z gospodarką opakowaniową, zasobami wodnymi czy zmianami klimatycznymi. Świadomi tego, jaką rolę odgrywają w gospodarce i społeczeństwie tak duże firmy jak nasza, chcemy być częścią rozwiązań odpowiadających na obecne wyzwania. Ale żeby tego dokonać musimy działać razem – z zaangażowanymi partnerami, którzy swoją kreatywność i przedsiębiorczość wykorzystują do tworzenia lepszej przyszłości – mówi Jaak Mikkel, general manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

– Dołączenie globalnej marki, jaką jest Coca-Cola do grona partnerów programu MIT Enterprise Forum CEEto ogromna wartość dodana, przede wszystkim dla startupów uczestniczących w programie. Od dziś przedsiębiorcy-innowatorzy będą mogli, ręka w rękę współpracować z liderem światowego rynku. Współpraca z tak dobrze rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, daje nam możliwość wzmocnienia globalnego zasięgu działania akceleratora i przyciągnięcia do programu najbardziej interesujących startupów z regionu CEE. Wspólnie chcemy stawić czoła wyzwaniom, przed którymi świadomie stoi obecnie nie tylko Coca-Cola, ale przede wszystkim  cały świat – mówi Łukasz Owczarek, head of acceleration w MIT Enterprise Forum CEE.

Współpraca z Coca-Cola 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach realizowanego programu akceleracji, Coca-Cola poszukuje startupów, które nie tylko chcą odnosić sukcesy i osiągać zyski, ale również wykorzystują swoją działalność do rozwiązywania największych problemów, z którymi mierzy się świat. Firma wskazuje kluczowe obszary, w ramach których poszukuje innowacyjnych rozwiązań – marketing i nowe technologie (MarTech), a także zrównoważony rozwój (Sustainability).

– Nieustannie pracujemy nad tym, aby zmniejszać ślad węglowy przy produkcji, a także jeszcze efektywniej realizować ideę Świata Bez Odpadów. Jednocześnie wciąż usprawniamy nasze procesy obsługi, sprzedaży i promocji, aby odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów 24 godziny, 7 dni w tygodniu – mówi Jakub Radzikowski, experiencial marketing manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Wierzymy, że dzięki współpracy z MIT EF CEE dotrzemy do najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w tej części Europy, którzy będą mieli szansę zrealizować swoją wizję i razem z nami dokonać realnych zmian, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania na rzecz środowiska, zrównoważonej produkcji czy handlu przyszłości. Jesteśmy również otwarci na projekty spoza tej listy, jeżeli tylko będą wpisywały się w specyfikę naszej działalności i będą miały potencjał realizacji na dużą skalę – mówi Izabela Głodek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services na Polskę i Kraje Bałtyckie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Startupy, które zakwalifikują się do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, uzyskają dostęp do specjalnego zespołu ekspertów, unikalnego know-how, a także zaplecza technicznego i technologicznego firmy. Uczestnicy akceleratora otrzymają pomoc w rozwoju ich biznesu w Polsce, a najlepsze pomysły będą mogły zostać zrealizowane na rynku globalnym. 

Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE 

Choć oficjalnie rekrutacja do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE wystartuje dopiero w styczniu 2020, przedstawiciele firmy już dziś zapraszają do rozmów. W tym celu 13 grudnia 2019 w Warszawie, w siedzibie Coca-Cola HBC Polska, zostanie zorganizowane wydarzenie specjalne pod nazwą Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE. W trakcie dnia otwartego przedstawiciele startupów z Polski i z zagranicy będą mogli osobiście poznać ekspertów ds. innowacji, zaprezentować im swoje pomysły oraz porozmawiać o możliwościach współpracy, a także uzyskać informacje na temat startującej z początkiem nadchodzącego roku rekrutacji do programu akceleracji MIT Enterprise Forum CEE. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest złożenie aplikacji poprzez stronę internetową.