TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

KPR z nowym zarządem rozpoczyna trzeci rok działalności

Klub Producentów Reklamowych SAR, w czasie Walnego Zgromadzenia 3 grudnia, podsumował dwa lata swojej działalności. Wybrany został nowy zarząd w składzie: Maciek Maciantowicz (Dynamo Film), Jacek Kulczycki (OTO Film), i Kacper Sawicki (Papaya Films).
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

Podstawowym celem klubu jest promowanie najwyższych standardów jakości i odpowiedzialności w produkcji filmów reklamowych. W czasie swojej działalności KPR podejmował działania w zakresie:

  • regularnego badania rynku producentów,
  • tworzenia i promocji dobrych praktyk rynkowych, m.in. w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej,
  • szkoleń i warsztatów dot. standardów dla zamawiających produkcje i dla producentów,
  • ekologicznych zmian w komunikacji marketingowej, inicjując Ad Goes Green.

– Klub wpisał się w krajobraz rynku, a członkostwo w nim stanowi znak jakości dla naszych klientów. To cieszy. Jednak przed nami wciąż sporo pracy. W ciągu dwóch lat udało się wypracować realną wartość dodaną, wskutek opracowanej wspólnie z klientami rekomendacji dobrych praktyk przetargowych zamawiający i producenci wiedzą już, jak może wyglądać efektywny przetarg. Teraz czas zadbać, żeby takich przetargów było jak najwięcej – to jedno z kluczowych zadań na najbliższe lata – powiedział Kacper Sawicki, executive producer, Papaya Films.

– Badanie rynku producentów, rekomendacje przetargowe wraz z wzorami dokumentów czy Forum Producentów służące wymianie wiedzy potwierdzają realną wartość, którą klub wnosi. Co równie ważne, to siła, która stoi za studiami wchodzącymi w skład KPR – w świetle danych z Badania Producentów ostrożnie szacujemy, że wspólnie realizujemy około połowę polskich reklam. Ta kumulacja doświadczenia i wiedzy interesuje zamawiających a dla nas jest zasobem dla dalszych wspólnych działań – powiedział Jacek Kulczycki, CEO/executive producer OTO Film. 

– Nie spoczywamy na laurach. Sporo zrobiliśmy, jeszcze więcej przed nami. Najważniejsze problemy to wciąż zbyt odległe terminy płatności i nieefektywne przetargi. Klub oferuje narzędzia do rozwiązywania tych problemów, jednak ich użycie zależy w takim samym stopniu od zamawiających jak i od producentów. Będziemy działali na rzecz jak najczęstszego ich stosowania, bo to przekłada się na jakość produkcji – powiedział Maciek Maciantowicz, CEO/executive producer Dynamo Film.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działający od stycznia 2018 roku w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Producentów Reklamowych jest jedyną w Polsce organizacją branżową zrzeszającą producentów filmów reklamowych. W jego skład wchodzi siedem największych polskich domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, Papaya Films, Tango, TANK.

Słuchaj podcastu NowyMarketing